Start 1 maart 2024 I Reguliere vacature met uitzicht op vast
Zoek jij een baan als ervaren payroll specialist in het onderwijs waar je werkt binnen een HR team? Lees dan verder!
Onze kracht is om dicht bij de scholen te staan en dat geldt dus ook voor onze medewerkers. In ons team krijgt iedereen de ruimte om het werk uit te voeren en om je te ontwikkelen. Je krijgt de mogelijkheid om je werk zelf zo vorm te geven, dat je dit optimaal kunt uitvoeren met daarbij de nodige ondersteuning van je collega's. Vertrouwen en flexibiliteit zijn daarbij belangrijke waarden. De thema's voor de komende tijd zijn: interne academie en professionaliseren, strategische personeelsplanning, onboarding van nieuwe medewerkers, optimalisatie processen en digitalisering, gezondheid en verzuim en samenwerking in de regio.
Ontwikkelingen afdeling HR en jouw rol hierin
Afgelopen jaren zijn er een aantal vernieuwingen doorgevoerd en zijn er stappen gezet in de ontwikkeling naar een meer strategische HR rol van de afdeling en daar zijn we trots op. Dat betekent dat we groeien naar een HR afdeling die de scholen en het bestuur op operationeel, tactisch en strategisch niveau kan adviseren.
Om dit verder door te ontwikkelen zoeken wij iemand die de uitdaging ziet om te "bouwen" aan een team dat goed met elkaar kan samenwerken. Je ziet uitdaging in het verder ontwikkelen van de HR afdeling en pakt daarin je eigen rol.
Na 11 jaar met veel plezier gewerkt te hebben als payroll specialist gaat onze collega zich toeleggen op andere HR thema's binnen ons team.
Het team bestaat uit 4 HR-adviseurs, die een brede HR-adviseursrol vervullen richting de scholen en tegelijkertijd een eigen specialisme hebben (werving & selectie, payroll, interne academie, verzuim & duurzame inzetbaarheid, strategische personeelsplanning), een HR-medewerker, die de administratieve taken oppakt, en een HR-Manager.
Je hebt bij ons veel verantwoordelijkheid en een hoop vrijheid om je eigen agenda in te delen. We zien graag dat je een stapje harder wilt zetten en deze rol zo proactief mogelijk gaat invullen. Het is een zelfstandige rol, maar je werkt niet solistisch. Binnen het team heb je een buddy, voor jou is dit de collega die op dit moment verantwoordelijk is voor de payroll, waarmee je kan sparren en je werk kan overnemen wanneer nodig. Daarnaast hebben wij wekelijks een dagstart op maandag waar je aanwezigheid wordt verwacht.
Wat ga je doen?
Op het gebied van payroll is een vacature ontstaan en daarom zoeken wij een expert op dit gebied. Er zijn een aantal uitdagingen, zoals het versterken van de samenwerking met de afdeling financiën, op het gebied van de interne controle. Naar verwachting heb je 2 dagen per week nodig om je taken op het gebied van de payroll te vervullen.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de payroll. Afhankelijk van kennis, ervaring en ambitie bieden wij je de mogelijkheid om andere HR-taken op te pakken, zoals digitalisering van processen, een HR-adviesrol op het gebied van arbeidsvoorwaarden of bijv. formatie. Als je beschikt over een PDL-diploma, dan bieden wij je de mogelijkheid om een VPS-diploma te behalen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die payroll-ervaring heeft (bij voorkeur ervaring met AFAS) en in het onderwijs werkzaam is (of heeft gewerkt) en dus de nodige kennis in huis heeft.
Competenties
Zelfstandigheid: je bent in staat zelf taken op te pakken en problemen op te lossen. Je werkt efficiënt en besteedt je tijd graag nuttig.
Gevoel voor cijfers: voor een rekensom of twee draai jij je hand niet om. Je ziet snel of berekeningen kloppen en vindt het leuk om met cijfers bezig te zijn.
Nauwkeurigheid en aandacht voor detail: als payroll specialist is het belangrijk dat je nauwkeurig werkt. Een verkeerd getal op de loonstrook kan uiteraard vervelende gevolgen hebben.
Digitaal vaardig: we werken met AFAS, SOM, Zermelo en G Suite en het is een must dat je digitaal vaardig bent.
Professionele ontwikkeling
Eén van de speerpunten binnen het HR-beleid van SFT is opleiding en professionalisering. De basis voor het werken bij de Stichting Fioretti Teylingen is een ambitieuze en lerende cultuur.
Bij ons krijgt iedere medewerker de kans zich te ontwikkelen en verder te professionaliseren.
Jouw nieuwe werkplek bij afdeling bedrijfsvoering
Afdeling HR is onderdeel van de afdeling bedrijfsvoering van Stichting Fioretti Teylingen. De afdeling bestaat uit de afdelingen HR, Financiën, ICT en Inkoop en is gevestigd op het Teylingen College KTS, te Voorhout.
Jouw nieuwe werkplek bevindt zich boven een aantal leslokalen van de KTS. Eenmaal in de school, onderweg naar je werkplek, kom je vast een aantal energieke kinderen van de school tegen.
Afdeling bedrijfsvoering is een groep met fijne en prettige collega's waarbij je het gevoel hebt dat je meer deelt dan alleen samen werken. Onze teambuildingsdagen van afgelopen jaar waren zeer succesvol!
Dienstverband, secundaire arbeidsvoorwaarden en salaris
Een benoeming als HR & Payroll Specialist voor 0,6 FTE in een tijdelijk dienstverband voor een jaar met uitzicht op een vaste benoeming.
Werktijden zijn van 8:30 uur tot 17:00 uur en de standplaats is Voorhout.
Werkdagen in overleg met de mogelijkheid om thuis te werken voor een gedeelte van de benoemingsomvang (thuiswerkbeleid is vastgesteld).
Een salaris OOP schaal 8-9, minimaal € 2.683,- en maximaal € 4.580,-, conform cao voortgezet Onderwijs (inschaling o.b.v. kennis en ervaring).
Stichting Fioretti Teylingen (SFT)
SFT vormt een netwerk van scholen die elkaar sterker maken. We bieden een gedifferentieerd aanbod in de regio dat is afgestemd op wensen en mogelijkheden van bewoners, organisaties en scholen.
De scholen binnen SFT doen het goed: de inspectie, ouders en leerlingen zijn tevreden over ons onderwijs en de resultaten daarvan. Dat zegt ook iets over de mensen die er werken, de leerlingen die er naar school gaan en de betrokkenheid van ouders. Iedereen is welkom en iedere school binnen SFT heeft een eigen en uitdagend doel. Wij zijn financieel gezond en behalen goede onderwijsresultaten.
Binnen onze Stichting zorgen ongeveer 800 enthousiaste medewerkers ervoor dat ruim 5500 leerlingen kwalitatief goed onderwijs krijgen.
Enthousiast geworden?
Wij ontvangen je sollicitatie graag vóór 30 oktober 2023.
Om daadwerkelijk te solliciteren, kun je gebruik maken van de knop "Solliciteren".
Als je vragen hebt, dan is Ineke Langerak-Oostrom, HR-Manager, bereikbaar. Zie hieronder bij contactpersoon het e-mailadres en telefoonnummer. Het e-mailadres dat erbij staat is niet voor sollicitaties.
Goed om te weten
Het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is voor iedere nieuwe medewerker verplicht. De aanvraag voor een VOG wordt gestart wanneer je bent benoemd.Functie: | hr payroll specialist |
Startdatum: | 16-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2683 – 4580 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fioretti Teylingen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.