Dit is je kans om te werken voor een non-profit organisatie die de eerste stap zet in het redden van levens! Elke dag opnieuw en wereldwijd.
Zij zoeken een finance & HR professional die verantwoordelijk zal zijn voor financiële administratie en HRM binnen de organisatie. Met jouw kennis en ervaring zorg jij ervoor dat de afdeling goed verloopt dat ze in de toekomst nog meer mensen kunnen helpen. Wil jij onderdeel hiervan worden? Dan is dit de rol voor jou!
Als finance en HR specialist kom je te werken in een klein team van ongeveer 15 personen, maar jij bent als enige de persoon die verantwoordelijk is voor de financiële administratie en HRM. Met jouw kennis en ervaring verwerk en analyseer jij de gegevens en maak je de rapportages om inzicht te geven in de organisatie. je krijgt externe hulp voor de loonadministratie en btw aangiftes, dat hoef je gelukking niet alleen te doen.
Verantwoordelijkheden:
Functie: | Finance & HR - MVO (28-32 uur p/w), finance & HR - non profit |
Startdatum: | 19-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5000 – 6000 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Independent Recruiters via kimbleumer.68550.572@independentrecruiters.aplitrak.com of 020-7723648. Of bezoek hun website http://www.independentrecruiters.nl.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.