Vacature Vestigingsmanager Den Haag

Vestigingsmanager Den Haag in Zoetermeer

Bedrijfsomschrijving

Als je bij Olympia komt werken ga je een avontuur aan. Je sluit je aan bij een professionele uitzendorganisatie waar een sfeer heerst van ondernemerschap, collegialiteit en grote ambities. Binnen Olympia is geen ruimte voor discriminatie. Iedereen doet ertoe, iedereen is welkom. Alle mensen, van jong tot oud en iedere afkomst, geloof, geslacht, seksuele voorkeur, nationaliteit, et cetera. Ieder mens is uniek en brengt een unieke waarde. Je gaat aan de slag als vestigingsmanager in Den Haag en werkt samen met een ervaren consultant, een intercedent en andere leuke collega's van team Den Haag. Het is een mooie vestiging in de nieuwe stijl van Olympia wat professionaliteit uitstraalt. Verder kun je er gratis parkeren en met het openbaar vervoer is het ook goed te bereiken. 

Functieomschrijving

Ben jij commercieel, ondernemend en een echte ‘local hero’? Wil jij een mooie vervolgstap maken van consultant naar de rol van een vestigingsmanager? Lees dan snel verder. Als vestigingsmanager van onze vestiging in Den Haag ben je eindverantwoordelijk voor de vestigingsdoelstellingen van onze businesslijnen MKB en Grootbedrijf. Je gaat een nieuw team neerzetten van intercedenten en consultants. Samen met hen ga je zorgen om de budgetdoelstellingen van je vestigingen te halen. Je houdt je op operationeel niveau bezig met binden van bestaande en nieuwe MKB- en Grootbedrijf klanten aan Olympia. Hierin krijg je de vrijheid om ondernemerschap te laten zien.

Als vestigingsmanager ben je niet alleen leidinggevende. Je bent ook een:

  • Strateeg. Jij bent eindverantwoordelijk voor het halen van de budgetdoelstellingen. Je onderzoekt het marktpotentieel, marktaandeel en je concurrentie. Vervolgens bepaal jij de on- en offline koers die past bij jouw vestiging. Zo zet je Olympia sterk in de markt voor zowel klant als kandidaat.
  • Expert. De klanten van jouw vestiging raadplegen jou als expert op het gebied van arbeidsbemiddeling aan MKB- en Grootbedrijf klanten. In jou zien ze een echte HR business partner bij HR gerelateerde vraagstukken. Je bent op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving van arbeid in het algemeen en uitzenden in het bijzonder.
  • Bouwer. Je bouwt aan een sterk commercieel gericht team van geïnspireerde collega’s. Je coacht ze en helpt ze ontdekken wat werk van betekenis voor hen inhoudt. Je bent hierin zelf het voorbeeld. Je traint ze op het gebied van sales, geeft feedback en motiveert ze om iedere dag het beste uit zichzelf en uit de ander te halen.
  • Boegbeeld. Je bent in beeld bij de belangrijkste klanten en prospects van je vestiging. Je bouwt, samen met je team, aan een duurzame relatie en benadert de “most wanted” prospects actief, doelgericht en met een doordacht plan. Ook ga je met elkaar actief op zoek naar nieuwe MKB- en Grootbedrijf klanten.
Functie-eisen

Termen als netwerken, new business genereren en relatiebeheer maken je fanatiek en bevlogen. Voor je team ben je een inspirerend en coachend leider. Om succesvol te zijn in deze functie vragen wij verder het volgende:

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Jij hebt werkervaring opgedaan binnen de uitzendbranche in een vergelijkbare rol als bijvoorbeeld: accountspecialist, consultant of unitmanager.
  • Jij bent in het bezit van een rijbewijs B.
Arbeidsvoorwaarden

Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren en in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden. Werken voor Olympia, dat betekent dit voor jou: 

  • Voel je gewaardeerd in een omgeving waar iedereen welkom is.
  • Maak, samen met ons, werk van je persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Haal energie uit onze unieke ‘wij-maken-het-waar’ cultuur.
  • Haal persoonlijke en maatschappelijke betekenis uit werk.

Verder bieden we je: 

  • Een parttime of fulltime dienstverband van 32, 36 of 40 uur per week. Jij bepaalt wat het beste bij je past.
  • Een salaris in schaal 09 tussen € 3.222 en € 4.609 afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een mooie variabele beloningsregeling.
  • Bovengemiddeld veel vakantiedagen, 32,5 verlofdagen bij 40-urige werkweek.
  • Een laptop en smartphone om je werk goed te kunnen uitvoeren.
  • Een leaseauto.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals; een gunstige pensioenregeling en korting op verzekeringen.
  • Een Olympia Werkbudget van €105 netto per maand bij een 40-urige werkweek.
  • Eens per jaar een “Dag van betekenis”. Een vrije dag die je volledig zelf invult om iets te doen wat veel voor je betekent.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden via de Olympia Academie en de focus op je persoonlijke groei en ontwikkeling.

Geïnteresseerd? We kijken uit naar je sollicitatie. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier. Wil je eerst wat meer weten over de functie of over Olympia? Bel dan met onze Corporate Recruiter Youri Hunsel op 06 41 12 25 21 of stuur een mailtje naar corporaterecruitment@olympia.nl.



Functie:Leidinggevende functies op het gebied van personeelszaken
Startdatum:22-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4993 – 4993
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via y.hunsel@werkenbijolympia.nl of 31641122521. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Vestigingsmanager Den Haag Olympia 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures