Uptrends
Features
Per branche
Monitoring uitgelegd
Performance
Uptime
Diagnose
Uptrends zoekt een Technical Support Engineer
Ben jij op zoek naar een uitdagend begin of voortzetting van je loopbaan als Technical Support Engineer? Zoek je een technisch uitdagende omgeving, een vaste werklocatie en de samenwerking met professionele collega's? Lees dan verder over jouw mogelijkheden bij Uptrends en solliciteer!
Een bruto startsalaris van maximaal € 3.250,- per maand. In de toekomst natuurlijk nog verder bespreekbaar.
Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
Uiteraard een vergoeding voor je reiskosten . Of je nu met de auto of de trein komt.
Een bonusregeling in de vorm van een extra maandsalaris, bij behaalde winstdoelen.
Een gloednieuwe laptop , en een smartphone van de zaak (naar keuze, uiteraard).
Hybride werken . Woensdagen op ons moderne kantoor, en voor de rest zijn we flexibel.
Iedere kantoordag geniet je van een (gratis) uitgebreid lunchbuffet en is de fruitmand all yours .
Een ruime pensioenvergoeding waar je mee doet wat je zelf wilt. Zo regelt iedereen het op zijn manier.
Drie keer per jaar een technische avond (met pizza) om te leren over allerlei onderwerpen.
Ruimte en steun om te groeien en verder aan te sluiten bij de werkzaamheden van de sales en/of development teams.
Over Uptrends
Samen werken we elke dag aan Uptrends: onze SaaS monitoring dienst waarmee klanten inzicht krijgen in de uptime en laadtijden van hun websites en servers.
Als onderdeel van de internationale ITRS Group, hebben we klanten over de gehele wereld, en zijn we inmiddels één van de toonaangevende bedrijven in onze branche (en daar zijn we best trots op!)). Het hoofdkantoor van Uptrends is gevestigd in Alphen aan den Rijn. Verder hebben we kantoren in de Verenigde Staten, Duitsland en Frankrijk. Het team van Uptrends bestaat uit zo'n 50 mensen, bij de ITRS Group werken er in totaal zo'n 280 mensen.
Wat doe je als Technical Support Engineer bij Uptrends?
In je dagelijkse werkzaamheden als Technical Support Engineer ben je de link tussen de klanten en Uptrends. Je beantwoordt zelfstandig ticketsen chats met vragen over het product. Hierbij komt het voor dat je webpagina's, SSL certificaten en TCP-verbindingen onderzoekt, analyseert en rapporteert waar de oorzaak van het gemelde probleem ligt. Je helpt klanten bij het vinden van de juiste configuratie voor hun monitoring. Daarnaast kun je participeren in testtrajecten, salesondersteuning tijdens calls en het verzamelen van informatie voor nieuwe product features - en meer, afhankelijk van waar je ambities liggen.
Je werkt veel samen met andere teams binnen Uptrends, en extern. We verwachten zeker niet dat je alles weet, dus bieden we elkaar veel ondersteuning en begeleiding. Zodoende leer je veel over ons product, monitoring, hoe het internet technisch in elkaar steekt, en het communiceren richting klanten en onderling.
Wat maakt deze baan interessant?
Als Technical Support Engineer bij Uptrends krijg je de ruimte om:
Wie is onze ideale collega?
Hoe ziet je dag eruit?
Wil je met ons kennismaken?
Heb je aanvullende vragen? Stuur dan een e-mail (in het Engels) naar het Recruitment Team van ITRS via .
Functie: | technical support engineer |
Startdatum: | 23-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3250 – 3250 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Uptrends via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.