Vacature Teamleider Klantenservice

Teamleider Klantenservice in Leiden

Opleidingen

  1. MBO College
  2. Beroepsgerichte opleidingen
  3. Voortgezet onderwijs

Klassikaal+

  1. Klassikaal studeren
  2. MBO College
  3. Beroepsgerichte opleidingen
  4. Populaire vakgebieden

Master

  1. Alle Masteropleidingen

Hogeschool

  1. Associate degrees
  2. Korte HBO-programma's
  3. Alle opleidingen op HBO-niveau

MBO College

  1. Volledige MBO-opleidingen
  2. Korte MBO-programma's
  3. Cursussen op MBO-niveau
  4. Alle opleidingen op MBO-niveau

Beroepsgerichte vakgebieden

Hogeschool

  1. Associate degrees
  2. Korte HBO-programma's

MBO College

  1. Volledige MBO-opleidingen
  2. Kort MBO

Populaire vakgebieden

Hogeschool

  1. Associate degrees
  2. Korte HBO-programma's

MBO College

  1. Volledige MBO-opleidingen
  2. Kort MBO
  3. Cursussen op MBO-niveau

Populaire vakgebieden

Vakgebieden

Leiden

Vakgebied

Teamleider Klantenservice

Locatie

Leiden

Vakgebied

De LOI staat voor kwaliteit en we zetten ons dan ook in voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Als teamleider ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding over een team Klantenservice (15-20 medewerkers). Vind jij het leuk om de dagelijkse leiding te nemen? Kom dan onze afdeling versterken!

Dit zijn je werkzaamheden

De afdeling Studiebegeleiding bestaat uit ongeveer 60 collega's. De teamleider is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en geleverde kwaliteit van een groep van 15 tot 20 medewerkers. Door met je team mee te kijken én mee te luisteren, voorzie je hen van opbouwende feedback met als doel de klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Samen met je team zorg je ervoor dat de studenten de beste service krijgen en verhoog je de betrokkenheid en de deskundigheid van de medewerker.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • Het stimuleren en enthousiasmeren van jouw team tot het geven van de beste service richting onze studenten, waarbij er een goede balans is tussen kwaliteit en kwantiteit;
  • Aansturen & monitoren van de dagelijkse operationele werkzaamheden op de afdeling;
  • Draag je bij aan continue verbetering van nieuwe en/of lopende processen, samenwerking tussen de verschillende stakeholders en bouw je mee aan een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan de studenten;
  • Het voeren van verzuim-, functionerings- en beoordelingsgesprekken met je teamleden;
  • Samen met onze trainer/coach draag je mede zorg voor de coaching, begeleiding & ontwikkeling van de contactspecialisten op klantvriendelijkheid, deskundigheid en efficiëntie;
  • Het bijdragen aan optimalisatie van processen binnen de organisatie;
  • Rapporteer je aan de Manager Studiebegeleiding.

Ons aanbod

Een leven lang leren, dit bieden wij onze studenten maar óók onze collega's. Wij denken graag met je mee over je ontwikkeling, interne doorgroeimogelijkheden en bieden je de keuze uit alle opleidingen en trainingen van alle opleiders binnen Salta Group: want als jij groeit, groeien wij ook!

Verder bieden wij je:

  • €2700,- tot 3500,- bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Collectieve pensioen- en arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Een thuiswerkplek én een flexplek op ons nieuwe kantoor naast Leiden Centraal;
  • Reiskostenvergoeding en Leasefietsplan;
  • Jaarlijks 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijk om extra dagen bij te kopen;
  • Onbeperkt gebruik maken van alle opleidingen binnen de Salta Group;
  • Een informele werkcultuur: wij kunnen samen hard werken én houden van gezelligheid;
  • Ondersteuning van je gezondheid: vers fruit op kantoor, vergoeding van de helft van je sportschool abonnement en toegang tot mental health programma OpenUp.

Jouw profiel

  • Je herkent je in onze kernwaarden: flexibel, betrouwbaar, studentgericht, ambitieus en hulpvaardig;
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van klantprocessen- en systemen;
  • Je bent in staat om het team te motiveren, te ontwikkelen en succesvol aan te sturen op de gestelde doelen;
  • Je durft een goed gesprek te voeren, ook als de inhoud minder leuk is;
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en sterke mondelinge en schriftelijke vaardigheden.


Functie:teamleider klantenservice
Startdatum:13-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2700 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Leidse Onderwijsinstellingen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Teamleider Klantenservice Leidse Onderwijsinstellingen 13-01-2024

Bekijk ook andere vacatures