Vacature Supportdesk Medewerker Eerstelijns Communicatief

Supportdesk Medewerker Eerstelijns Communicatief in Leiden

Voor de vacature als Supportdesk Medewerker Eelde HBO ga je het volgende doen:

Het bijzondere is dat we niet met vast omlijnde scripts werken. Bij elke vraag die je oppakt, kun je zelf je kennis uitbreiden en verdiepen. Aldoende ga je ontdekken welke producten je grootste interesse hebben en waar je je eventueel in wilt specialiseren. Naast het oppakken van vragen, kun je ook betrokken zijn bij implementatietrajecten en/of verzorg je (online) product-trainingen naar onze klanten. Doordat je je actief en on-the-job steeds verder bekwaamt, word je steeds aantrekkelijker voor andere afdelingen en ontstaan er na verloop van tijd interessante doorgroeimogelijkheden. Jouw ambitie bepaalt je carrière!

Verder:

  • Ga je bij elk verzoek na of jij dit kan oppakken of dat je moet schakelen met een collega van bijvoorbeeld technische support, finance of sales.
  • Hierdoor heb je in deze functie ook erg veel contact met je collega’s.
  • Werk je volgens ons service-niveau gebaseerd op Service Level Agreements (SLA's).
  • Doe je voorstellen om het service niveau van onze dienstverlening te verbeteren.
  • Jouw bureau staat in ons kantoor in Leiden.
  • Je team bestaat uit eerstelijns en tweedelijns support collega's en valt binnen de afdeling operations.
  • Deze afdeling bestaat uit 20 collega’s. Je rapporteert aan de teamlead Customer Service Desk.
  • De sfeer op kantoor is informeel, open en collegiaal.
  • Op dit moment werken we deels op kantoor, deels thuis, maar wie wil kan alle dagen op kantoor werken.


Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde Supportdesk Medewerker, die past in deze rol.


Wat deze werkgever uit Leiden jou biedt:
  • Geschat brutosalaris van €2.500 tot €3.500 per maand op basis van 40 uur in de week.
  • Een gevarieerde groeifunctie in een fijn team binnen een vernieuwende, internationale IT-organisatie met training en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Daarbij krijg je de mogelijkheid om vakantiedagen te kopen of te verkopen. Ideaal om je werk-privé in balans te kunnen houden.
  • Mogelijkheid om gebruik te maken van een collectieve ziektekostenverzekering Reiskostenvergoeding
  • Een 24/7 beschikbare coach via ICAS Veel secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder belastingvrij sporten en een fietsplan En meer
  • Goede werksfeer en inwerktraject.
  • Gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Bij deze vacature is het ook mogelijk parttime te werken.
  • Je kunt profiteren van een ruime pensioenregeling.
  • Het aantal vakantiedagen is 26.


Functie:Supportdesk Medewerker
Startdatum:30-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WR.nl Solliciteren via arjan@wr.nl of 06-55883784. Of bezoek hun website https://www.wr.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Supportdesk Medewerker Eerstelijns Communicatief WR.nl Solliciteren 30-11-2023

Bekijk ook andere vacatures