Receptionist(e), Keypoint, 24 uur
Staat gastvrijheid bij jou op nummer 1 en wil je graag werken op de mooiste locatie in Leiden? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Uren en dienstverband: Een toffe functie voor 24 uur per week op woensdag, donderdag en vrijdag. Je krijgt in eerste instantie een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
Standplaats: CBC Keypoint, Leiden
Als receptionist(e) ben je dé gastvrouw of -heer van ons Crown Business Center in Leiden. Wil je toch meer werken dan 24 uur? Dat kan! Je kunt namelijk ook 2 dagen extra komen helpen in ons restaurant.
Wat ga je doen?
Je ontvangt huurders en gasten, neemt de telefoon aan, verwerkt post en voert licht administratieve en secretariële werkzaamheden uit. Ook zorg je voor een nauwkeurige planning en verzorging van onze vergaderzalen. Hierbij werk je nauw samen met het restaurant. Als Receptionist(e) is het belangrijk dat je initiatiefrijk, flexibel en creatief bent. Zo ben je onze huurders en gasten optimaal van dienst.
Verder:
Wat bieden wij?
Bij De Raad Vastgoed werk je in een dynamische omgeving met veel eigen verantwoordelijkheid en flexibiliteit. We stimuleren je persoonlijke groei en bieden je alle apparatuur die je nodig hebt om je functie zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Verder kan je het volgende van ons verwachten:
Wie zijn wij?
Het Crown Business Center is een inspirerende plek waar je nauw samenwerkt met collega's, maar ook zelfstandig dingen kunt aanpakken. Een plek waar je het aanspreekpunt bent voor onze huurders, maar ook de schakel tussen huurder en verhuurder. Met onze verschillende locaties en horecavoorzieningen zijn de Crown Business Centers toegankelijk, inspirerend en motiverend.
Het Crown Business Center is een bedrijfsverzamelgebouw waar wij onze huurders (Crown Members) optimaal faciliteren. Crown Business Center is onderdeel van De Raad Groep. Een unieke groep waarin wij bouwontwikkeling, nieuwbouw, vastgoedbeheer en makelaardij combineren. Wij zijn gevestigd in onder andere Haarlem, Leiden, Zoetermeer, Alphen aan de Rijn en Bodegraven.
Solliciteren
Enthousiast geworden en klaar voor een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan direct!
Stuur jouw cv, motivatie en een recente foto naar onze HR-afdeling op onder vermelding van de vacaturetitel. Voor verdere vragen over de functie of onze organisatie kun je ons bereiken op .
Staat gastvrijheid bij jou op nummer 1, zit dienstverlening in je bloed en zoek je een toffe administratieve baan? Stop dan met zoeken, want wij hebben de perfecte positie voor jou!
Kies je voor deze financieel-administratieve functie, waarbij je tevens in contact staat met onze klanten? Dan kies je voor werken in fijn team van professionals, die allemaal klaarstaan om je wegwijs te maken in de wereld van servicekosten en van De Raad.
3 november 2023
Functie: | receptioniste |
Startdatum: | 11-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met De Raad Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.