Functieomschrijving
Jij buigt je over het woonwagendossier van een gemeente in regio Den Haag, om de woonwagenlocaties uiteindelijk over te kunnen dragen aan de Stichting Woonwagenzaken.
Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze gemeente in regio Den Haag met ruim 128.000 inwoners biedt veel ruimte en groen, een goede infrastructuur, een hoogwaardig aanbod van woningen, onderwijs, bedrijvigheid, cultuur en recreatie en een hoog voorzieningenniveau. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van de eigen kracht zet de gemeente zich in om de stad nog mooier en beter te maken.
Een aantal woonwagenlocaties in de stad zijn in bezit en beheer bij de gemeente. Doel is om de woonwagencentra schoon, en veilig te maken en houden. Op dit moment werkt de organisatie aan een onderzoek naar woonbehoefte in woonwagens, waarna binnenkort een nieuw woonwagenbeleid vastgesteld moet worden.
De gemeente wil een projectleider woonwagens inzetten om de stap te zetten van het onderzoek naar normalisatie en overdracht van deze woonwagenlocaties aan de Stichting Woonwagenzaken. In deze functie geef jij leiding aan het woonwagendossier en ben je het eerste aanspreekpunt voor bewoners en de gemeentelijke organisatie. Je pakt actief vraagstukken op en draagt oplossingen aan om bovengenoemd doel te realiseren.
Je vervult een belangrijke rol in het opstellen van en invulling geven aan het gemeentelijk beleid rond woonwagens. Daarnaast pak je kleine beheerproblemen aan, zoals het legaliseren van geconstateerde strijdigheden met bestemmingsplannen en het aangaan van huur- of erfpachtovereenkomsten voor standplaatsen.
Wat ga je doen:
Wij vragen:
Standplaats:
Regio Den Haag
Wij bieden:
De functie is per 15 juli aanstaande beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 12 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden).
Functie-eisen-
SollicitatieprocedureJa, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór 21 juni 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl. Ons referentienummer is 24314. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.
Over PIA:
PIA (Project Interim Advies B.V.) is jouw professionele partner op het gebied van persoonlijke loopbaanontwikkeling en projectmatige kennis- en kundevraagstukken. We richten ons op hoger opgeleiden die graag hun bijdrage willen leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.
Onze professionals worden ingezet bij het oplossen van bedrijfskundige of technische vraagstukken binnen diverse (project)organisaties en het bedrijfsleven. PIA staat garant voor een zorgzame plaatsing van project- medewerkers, waarbij de veiligheid en gezondheid van de medewerker voorop staat.
Door de veranderende verhoudingen op de arbeidsmarkt, gaat de projectmatige inzet van specialistische kennis een steeds belangrijkere rol spelen bij de algehele bedrijfsvoering. PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid en kent een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers en professionals. Met een eerlijke en transparante handelswijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking.
Functie: | Specialisten op het gebied van beleidsadministratie |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Project Interim Advies via info@PIA.nl of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.