Vacature People & Culture Business Partner

People & Culture Business Partner in Nieuw-Vennep

  • Wie is Korton?
    • 15 redenen om bij ons te werken
    • Een dag werken bij Korton

  • Wie is Korton?
    • 15 redenen om bij ons te werken
    • Een dag werken bij Korton
    korton logo wit

  • Wie is Korton?
    • 15 redenen om bij ons te werken
    • Een dag werken bij Korton

Strategisch partner en Change agent

People & Culture Business Partner

Locatie

Nieuw Vennep

Niveau

HBO

Uren

40

Strategisch Partner en Change Agent

People & Culture Business Partner Vertical Healthcare

Wij zijn op zoek naar een gedreven P&C Businesspartner om ons People & Culture team te versterken. Deze positie vervult een essentiële rol binnen onze bedrijven Korton en Crystal ICT. Beiden vormen op dit moment de Healthcare Vertical (onderdeel van Your.Cloud) en werken ruim 120 collega's in Nieuw-Vennep en Rijswijk.

Ben jij de strategische partner en change agent die nieuw HR-beleid schrijft, huidig beleid up to date weet te houden en hiermee een bijdrage levert aan het behalen van onze organisatiedoelen?

Dat komt goed uit! Dat is precies wat een P&C Business Partner doet!

Dit ga je doen

Wij bieden een functie waar variatie de norm is en kwaliteit de standaard waarin schakelen, bewegen, organiseren en doorpakken vanzelfsprekend zijn. Deze functie biedt talloze kansen voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Zowel Korton als Crystal hebben een hoog ambitieniveau. We zijn vooruitstrevend en zijn altijd op zoek naar innovatie en verbetering. Met andere woorden, er is meer dan genoeg aan te pakken voor iemand die van een uitdaging houdt.

Je hebt hierin o.a. de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Adviseren en actief ondersteunen van beide Management Teams en afdelingsmanagers bij personele, organisatorische en arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken.
  • Zelfstandig formuleren van jaar- en verbeterplannen.
  • Toezien op verdere ontwikkeling en naleving van HR-beleid.
  • Innoveren en verbeteren van HR-instrumenten en processen.
  • Zelfstandig HR-projecten opzetten en uitvoeren.
  • De opzet en inrichting van de HR-processen (ESS en MSS) in AFAS verder professionaliseren.
  • Geeft leiding aan de P&C Officer en corporate recruiter.
  • Verantwoordelijk voor salarisadministratie, in samenwerking met de Finance Director en externe salarisverwerker.

Dit ben jij

Jij bent een stevige gesprekspartner voor het management. Je werkt samen op een constructieve en verbindende manier en weet op een moedige manier anderen te overtuigen en te inspireren. Je schakelt gemakkelijk tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau en bent in staat strategie te vertalen naar de praktijk. Door ondernemerschap en sturing, in samenspel met een mooie combinatie van rationaliteit en empathie weet je resultaten te halen én mensen mee te krijgen. Je hebt een moderne visie op People & Culture die je graag uitdraagt en implementeert. Als P&C Business Partner binnen de Healthcare Vertical binnen Your.Cloud krijg je de kans om het P&C-beleid verder te ontwikkelen en te versterken.

  • Je bent toe aan een tweede/derde stap in je carrière. Daarbij heb je minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring als P&C-Business Partner, bij voorkeur binnen een snel veranderende omgeving.
  • Afgeronde Hbo-opleiding in de richting van Human Resource management.
  • Aantoonbare ervaring met het opzetten en optimaliseren van HR-beleid en -processen.
  • Kennis van de actuele regelgeving op het gebied van arbeidsrecht en wetgeving.
  • Ervaring met recruitment en on-, change- en off boarding processen.
  • Grote mate van zelfstandigheid, daadkracht en niet bang om kritisch te zijn.
  • Kennis van AFAS is een pré.
  • Communicatief, resultaatgericht, integer, empathisch en besluitvaardig.
DSC 3048 1

Dit krijg je van ons

Als bedrijf zijn we volop in ontwikkeling en verandering met de daarbij behorende kansen en mogelijkheden, zoals opleidingen en trainingen, doorgroeimogelijkheden en ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Je persoonlijke arbeidsvoorwaarden bekijken we graag samen met jou in een gesprek. In ieder geval krijg je van ons;

  • Een goed salaris passend bij jouw ervaring.
  • Vakantiegeld en pensioenregeling.
  • 25 vakantiedagen.
  • De mogelijkheid om flexibel te werken.
  • Mobiliteitsvergoeding
  • Een laptop en telefoon.
  • Een netwerk van business partners van andere bedrijven binnen Cloud, om kennis en ervaringen uit te wisselen en samen aan projecten te werken.
  • Mogelijkheid tot volgen van cursussen en/of trainingen.
  • Gezellige borrels, bedrijfsuitjes en sportactiviteiten.
(klein) Borrel Bar

Heb je voordat je solliciteert nog vragen? Aarzel deze niet te stellen aan onze People & Culture Officer, Manon. Je kunt mailen naar . Of bel met , bereikbaar op nummer .



Functie:culture business partner
Startdatum:21-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Korton Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. People & Culture Business Partner Korton Group 21-05-2024

Bekijk ook andere vacatures