Vacature Office manager

Office manager in Alphen aan den Rijn

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een marketing bureau, maar niet zo maar een! Een dynamisch en ambitieus bedrijf met betrokken collega’s. Ze streven naar kwaliteit en zitten nog steeds in een mooie groei. Ze zoeken een office manager die daarbij kan aansluiten, iemand met een lach op zijn/haar gezicht.

Ben je iemand die graag iets organiseert, hier kan het! Wil jij een team uitje of borrel plannen, alle vrijheid. Want plezier staat voorop.

Ze zijn gevestigd in Alphen aan den Rijn, waar je makkelijk met de auto kunt komen vanuit Leiden, Zoetermeer en Delft. Er is gratis parkeergelegenheid voor de deur en er stopt ook in de buurt een bus.

Functieomschrijving

Als office manager heb je een belangrijke taak, namelijk het gezicht zijn van de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel intern als extern en je bent organisatorisch heel sterk. Verschillende ballen hoog houden en prioriteiten stellen is voor jou geen probleem. Jouw taak is om te ontzorgen en zorgen dat alles soepel verloopt. Dit doe jij met een lach op jouw gezicht en service staat voor jou hoog aan het vaandel.

Wat ga je doen?

  • Je houdt de voorraden bij en vult deze aan waar nodig;
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor netjes en op orde is;
  • Je plant en organiseert reizen en accommodaties, maar ook uitjes en vrijdagmiddagborrels voor het team;

Naast facilitaire taken beantwoord je ook de telefoon en inkomende post en ondersteun je bij het verwerken van facturen. Als je het leuk vindt, kun je ook ondersteunen bij lichte HR taken en regel jij attenties wanneer er een collega jarig is. Want.. waardering vinden ze erg belangrijk binnen deze organisatie.

Dit betreft een parttime functie van 24 uur, liefst beschikbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag.

Functie-eisen

‘Representatief, sociaal en betrokken omschrijven jou’

  • Minimaal mbo opleiding;
  • Relevante werkervaring als office manager óf bereid dit te leren;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €2.300 en €3.200 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 vanaf 5 kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Macbook Pro;
  • Contract via Olympia met uitzicht met een vast contract bij de opdrachtgever;
  • Vrijdagmiddagborrel en leuke uitjes.

Is dit een ‘stralende’ functie voor jou? Wacht dan niet met reageren! Heb je wel nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.

#LI-EV1

Functie:directiesecretaresse
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Office manager Olympia 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures