Vacature Medewerker IT Servicedesk

Medewerker IT Servicedesk in s-Gravenhage

Alles over Operatie

  1. Medewerker IT Servicedesk

Geplaatst op 28 mei 2024

Medewerker IT Servicedesk

  • Den Haag
  • 37 uur per week
  • Medior
  • (V)MBO
  • IT - support
  • € 2628 - € 3711 per maand

Zorgen voor het snel en effectief helpen van jouw collega's, door het oplossen van IT-vragen en -problemen. In het hart van onze interne IT-dienstverlening, lever je een zichtbare bijdrage aan het succes. Een mooie combinatie van coördinerend en inhoudelijk werk, middenin de dynamiek van een veeleisende IT- en klantgerichte organisatie.

Medewerker IT Servicedesk

Daarom kies je als Medewerker IT Servicedesk voor PostNL

Zichtbaar: Je levert een zichtbare bijdrage aan het succes van onze interne IT-dienstverlening.
Uitdaging: Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van IT-vragen en problemen van jouw collega's.
Goede sfeer: Je werkt samen met collega's die kansen durven te pakken en elkaar vooruithelpen.
Vrijheid: Je gaat thuis aan de slag en op een flexplek in ons bruisende, hypermoderne kantoor in het historische Stationspostgebouw (naast station Holland Spoor).
Ontwikkelkansen: Je krijgt volop mogelijkheden om opleidingstrajecten te volgen en door te groeien naar andere functies of afdelingen.

Dit is jouw rol

Als Medewerker IT servicedesk ben je verantwoordelijk voor het zo snel en goed mogelijk oplossen van IT-klantvragen en -incidenten. Dit doe je zowel mondeling als per email en je streeft hierbij naar een hoge tevredenheid onder alle PostNL medewerkers.
Je biedt medewerkers ondersteuning bij gebruik en bediening van de systemen en applicaties. Afhankelijk van de complexiteit van het probleem, zal je de melding zelf afhandelen of aanbieden aan de specialisten van de 2e-lijnsondersteuning. Alle meldingen worden vastgelegd in het Topdesk registratiesysteem.
Je verantwoordelijkheden:
• Registreren en bewaken voortgang van meldingen
• Signaleren verbeterpunten in systemen en processen
• Kennis overdragen op anderen en het begeleiden van eerstelijnsmedewerkers
• Op de hoogte zijn van de status van de verschillende meldingen en communicatie naar aanvrager
• Belangrijk rol als spil tussen klanten, leveranciers en specialisten
• Fungeren als aanspreekpunt voor nieuwe medewerkers
• Schrijven van werkinstructies voor collega's en gebruikers
• Vanuit de klant denken en de juiste oplossing bedenken door innovatief te handelen en de juiste keuze te maken tussen kosten en opbrengsten
• Bijdragen aan projecten binnen de servicedesk en PostNL IT.

Jouw collega's

De afdeling Centrale Business & IT Services is verantwoordelijk voor een juiste en betrouwbare uitvoering van alle IT-diensten die geleverd worden aan PostNL. Veel diensten worden geleverd door externe leveranciers, waarbij de uitvoering plaatsvindt in de cloud. De kerntaak van de afdeling is dan ook het toezien op de juiste uitvoering van de IT-diensten door externe leveranciers.

Hier kom je terecht

Wij zijn PostNL. En samen met jou blijven we de favoriete bezorger. Dagelijks maken we 1,2 miljoen mensen blij met het bezorgen van bijzondere momenten. Dat kunnen we alleen dankzij jou en ons team mogelijk maken.

Dit bezorgen we jou

• Een salaris tussen €2.465,73 en 3.675,23 bruto per maand (schaal 7) bij 37 uur per week
• 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband
• Collectieve zorgverzekering en goede pensioenregeling via eigen PostNL pensioenfonds
• Prettige, informele werkomgeving en gemotiveerde collega's
• Kantoorlocatie in Den Haag met uitstekende OV bereikbaarheid.
In het hart van onze interne IT dienstverlening lever je een zichtbare bijdrage aan ons succes. Een mooie combinatie van coördinerend en inhoudelijk werk, midden in de dynamiek van een veeleisende IT en klantgerichte omgeving.

Dit breng je mee

• Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau



Functie:it servicedesk medewerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2465 – 3675
Uren per week:37 – 37

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PostNL via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Medewerker IT Servicedesk PostNL 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures