Vacature Manager Servicedesk

Manager Servicedesk in Leiden

  • Opleiden
      • Bachelor- en masteropleidingen

      • Onderwijsvisie

      • Hogeschool Leiden onderneemt

De dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting van Hogeschool Leiden zoekt een Manager Servicedesk voor 36 uur per week.

Ben jij een echte People Manager? Lees dan vooral verder. Wij zijn op zoek naar een ervaren en energieke Manager Servicedesk. Wil jij graag bouwen aan de ontwikkeling van je team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw positie en het team

Als Manager Servicedesk ben je het klankbord voor zowel het Management Team Facilitair Bedrijf & Huisvesting en het team van de Servicedesk binnen deze ondersteunende dienst. Samen met je team ga je ervoor zorgen dat de afdeling nog meer op de kaart wordt gezet. Daarnaast geef je leiding aan een team waarmee je bouwt aan processen en synergie binnen het team, waarbij aandacht is voor samenwerking en ontwikkeling van medewerkers.

Wat ga je doen?

Als Manager Servicedesk stuur je 4 coördinatoren aan en ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van circa 23 medewerkers van de afdelingen Servicedesk en Evenementen. Je bent verantwoordelijk voor - en speelt een actieve rol in - het optimaliseren en borgen van de kwaliteit en processen d.m.v. LEAN bedrijfsvoering.

Als coachende leidinggevende weet je de medewerkers te motiveren en heb je oog voor groepsdynamiek. Met alle medewerkers wordt jaarlijks een functionerings- en beoordelingsgesprek gevoerd. Als Manager Servicedesk maak je deel uit van het Managementteam van het Facilitair Bedrijf & Huisvesting en leg je verantwoording af aan de Directeur van het Facilitair Bedrijf & Huisvesting.

Jouw werkzaamheden:

  • Opstellen van een activiteitenplan, jaarplanning voor de Servicedesk;
  • Zorgen voor een goede personeelsplanning en roosters;
  • Beleid vertalen naar de Servicedesk in samenhang met andere afdelingen binnen het Facilitair Bedrijf & Huisvesting;
  • Zorgen voor optimale afstemming en samenwerking met de andere afdelingen binnen en buiten het Facilitair Bedrijf & Huisvesting;
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren van de interne klant;
  • Nauwgezet procesmanagement;
  • Continue verbetering van de afdelingsprocessen.

Functie-eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende;
  • Ruime ervaring en kennis op facilitair gebied en hospitality management;
  • Je bent een verbinder, binnen en buiten je team;
  • Je bent een mensgerichte manager en hebt een coachende manier van aansturen, je bent zichtbaar en bereikbaar voor je team;
  • Je bent organisatorisch sterk en je stuurt procesgericht;
  • Je kunt goed plannen, prioriteren en structuren;
  • Je hanteert een oplossingsgerichte aanpak en daarnaast ben je resultaatgericht.
  • Je bent communicatief en analytisch sterk, je hebt ervaring met het schrijven van beleidsstukken, memo's en plannen;

Hogeschool Leiden

Hogeschool Leiden is een multisectoriële hogeschool in het hart van de Randstad. De hogeschool heeft ongeveer 13.000 studenten en 1.500 medewerkers. Het onderwijs wordt verzorgd binnen vijf faculteiten met een eigen identiteit, die samenhangt met het karakter van de opleidingen en de verschillende beroepen en werkvelden waarvoor de studenten worden opgeleid.

Onze maatschappelijke opdracht is om goed beroepsonderwijs te verzorgen en gekwalificeerde professionals op te leiden die beschikken over een kritische houding en in staat zijn te functioneren in een veranderende beroepspraktijk. Naast kwalificatie voor de beroepspraktijk maken persoonsvorming, socialisatie, internationalisering en het ontwikkelen van maatschappelijke verantwoordelijkheid deel uit van onze opleidingen. Het leren van de student staat daarbij altijd centraal.

Facilitair Bedrijf & Huisvesting

De dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting draagt zorg voor alle diensten en voorzieningen die ondersteunend zijn aan het primaire proces op operationeel, tactisch en strategisch vlak. Er werken circa 70 medewerkers bij deze dienst. De deelgebieden van het Facilitair Bedrijf & Huisvesting zijn: Huisvesting & Technisch Beheer, Inkoop, Schoonmaak, Catering, Beveiliging, Conciërge, Receptie, Repro, BHV, Veiligheid, Evenementen, Milieu & Duurzaamheid en de Servicedesk.

Missie Facilitair Bedrijf & Huisvesting

Wij zijn een zichtbare partner binnen en buiten de hogeschool. Samen creëren wij een duurzame campus, die toegankelijk, veilig en aantrekkelijk is voor studenten, medewerkers en professionals uit de beroepspraktijk.

Arbeidsvoorwaarden

De cao-hbo is van toepassing. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 4.234,28 en maximaal € 5.936,77 (schaal 11) bij een fulltime dienstverband, conform cao-hbo. Het betreft een dienstverband voor 36 - 38 uur voor bepaalde tijd. Daarnaast is er een gunstige pensioenregeling via het ABP en is er de mogelijkheid tot flexibel werken en afhankelijk van de woon-werkverkeerafstand de optie om voor een NS Business Card in plaats van een tegemoetkoming in de reiskosten te kiezen. Er zijn diverse ontwikkelmogelijkheden en er is ruimte voor professionalisering. Verder kent de cao-hbo een eindejaarsuitkering van 8,3% en is de hogeschool dicht bij station Leiden gelegen.


Vermeld a.u.b. in de titel van uw mail: 'vacaturenummer 03/2024/FB&H, uw achternaam en voorletter(s)'.



Functie:manager servicedesk
Startdatum:12-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4234 – 5936
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hogeschool Leiden via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Manager Servicedesk Hogeschool Leiden 12-01-2024

Bekijk ook andere vacatures