Functieomschrijving
Ben jij klaar om je aan te sluiten bij Nationale-Nederlanden? Fantastisch! Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van topklasse service tijdens telefoongesprekken. Jouw gesprekspartners zijn voornamelijk intermediairs en tussenpersonen, dus het is belangrijk dat je stevig in je schoenen staat. Ze kunnen complexe vragen stellen met veel vakinhoudelijke termen. Klinkt tof toch? Lees snel verder!
Wat bieden wij jouJij bent servicegericht natuurlijk! Verder:
Jij gaat aan de slag als klantenservice medewerker!
Stel je voor: je komt 's ochtends op kantoor en neemt plaats achter je bureau. De telefoon gaat over. Aan de andere kant van de lijn bevindt zich een intermediair met een vraag over een verzekeringspolis. Het is jouw taak om deze vragen te beantwoorden.
Je staat in direct contact met intermediairs en tussenpersonen. Zij hebben vaak ruime kennis van het vakgebied. Het is aan jou om met hen op gelijkwaardig niveau te communiceren. Je dagelijkse taken omvatten het beantwoorden van vragen over verzekeringsproducten. Daarnaast denk je proactief mee over verbeteringen in onze dienstverlening en signaleer je eventuele knelpunten in het proces. Je werkt nauw samen met je collega's om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden ophangt.
Waar ga je werkenAls klantenservice medewerker ga jij aan de slag bij Nationale-Nederlanden in Den Haag!
Zakelijk schade omschrijft zichzelf als de leukste afdeling binnen NN. Iets wat ook zichtbaar is op de afdeling. Een lolletje hier en een grapje daar terwijl er ondertussen hard gewerkt wordt. "Eenvoud erin, fouten eruit" is het motto van de afdeling.
De ervaren collega's zullen je helpen om je werk op een prettige en zo goed mogelijke manier te doen.
SollicitatieWaar wacht je nog op? Solliciteer nu en binnen 1 werkdag zet ik je in de startblokken als klantenservice medewerker bij Nationale-Nederlanden. Tot snel topper!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functie: | callcentermedewerker enqueteren |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 16 – 16 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via nn@tempo-team.nl of Danny. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.