Vacature Interne Controle

Interne Controle in s-Gravenhage

Sr adviseur bedrijfsvoering interne controle

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

Jouw meerwaarde als senior adviseur interne controle

Als senior adviseur heb jij een vooraanstaande rol in hoe we interne beheersing verder ontwikkelen en verbeteren binnen de Tweede Kamer. Jij bent dé deskundige gesprekspartner, op het gebied van de interne beheersing, voor het hoofd FEZ en collega's. Je stelt plannen op, voert controles uit en analyseert de uitkomsten. Hierbij maak je slim gebruik van ICT en data en heb je een leidende rol in de ontwikkeling en uitvoering hiervan. Vanuit de bespreking van deze rapportages kom je met concrete verbeterpunten. Ook draag je bij aan het opstellen van werkprocessen, de administratieve organisatie en het verwerken van gegevens voor rapportages. Door middel van jouw financiële en ICT/data kennis draag je bij aan de monitoring én doorontwikkeling van onze interne controleplanning.

Belangrijkste taken

Je:

  • stelt het beheer- en controleplan op en houdt dit actueel en bent verantwoordelijk voor de administratieve organisatie binnen de afdeling;
  • ontwikkelt en integreert slimme ICT- en datatoepassingen in de interne controle;
  • vergroot de kennis over de (comptabele) wet- en regelgeving bij bestaande medewerkers;
  • bent het aanspreekpunt en coördinator voor de Audit Dienst Rijk.

Wat we jou bieden

  • Een uitdagende rol in een unieke werkomgeving.
  • Een salaris dat varieert van € 4.278,07 tot € 6.320,43 op basis van een 36-urige werkweek. Deze functie is ingedeeld in schaal 12. Met ingang van 1 juli 2024 worden de salarisbedragen in de CAO Rijk 2024-2025 verhoogd met 8,5% en vervolgens verhoogd met € 50,- (bruto). Daarnaast wordt per die datum het IKB-budget verhoogd tot 16,50% van het salaris.
  • Een maandelijks individueel keuzebudget (IKB) van 16,37% dat je bijvoorbeeld kunt laten uitbetalen of kunt omzetten in vakantiedagen.
  • Extra vrije dagen, 64 uur (IKB-uren), op basis van een 36-urige werkweek.
  • Een pensioen bij het ABP.
  • Een smartphone (iPhone of Samsung) en laptop.
  • Alle nodige faciliteiten om jezelf persoonlijk en professioneel verder te ontwikkelen.
  • Aanvullende regelingen voor bijvoorbeeld ouderschapsverlof.
  • Een vergoeding voor je woon-werkverkeer.
  • Maximaal € 750 IKB-budget voor de inrichting van de thuiswerkplek en/of de verduurzaming van je woning.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.

Vereisten

Wat we van je vragen

  • Universitair werk- en denkniveau (bestuurskunde, accountancy, bedrijfskunde).
  • Ervaring op boekhoudkundig en vaktechnisch gebied, zoals de comptabiliteitswet, Rijks begrotingsvoorschriften, regeling financieel beheer Rijk.
  • Ervaring met het doorvoeren van procesverbeteringen en digitalisering.
  • Aantoonbaar sterke affiniteit met ICT en data.
  • Kennis van controlemethoden -en technieken en administratieve organisatie.
  • Je beschikt over een herkenbare mensgerichte aanpak bij de uit te voeren verandertrajecten.

Waar je komt te werken

Je komt te werken in de tijdelijke huisvesting van de Tweede Kamer aan de Bezuidenhoutseweg 67, op loopafstand van station Den Haag Centraal.

Als senior adviseur kom je te werken binnen de afdeling Inkoop & Bedrijfsvoering. Je maakt deel uit van de Stafdienst Financieel-Economische Zaken (FEZ). Deze afdeling bestaat uit ongeveer 30 collega's, verdeeld over de afdeling Inkoop & Bedrijfsvoering, de afdeling Control en de Staf.

Lees hier meer over onze afdeling. Of lees hier het verhaal van onze senior inkoper Patty.
Bijzonderheden

  • Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een Verklaring Omtrent Gedrag.

Meteen solliciteren

Kom ook werken voor de democratie.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met , via telefoonnummer of per mail .
Werken bij de Tweede Kamer betekent werken voor de democratie van Nederland. Met ruim 700 collega's draag je bij aan het functioneren van de Tweede Kamer. In een unieke omgeving waar écht geen dag hetzelfde is. De Tweede Kamer is van iedereen en voor iedereen en streeft naar diversiteit aan achtergronden en kennis in haar organisatie.




Functie:interne controle
Startdatum:01-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Vast
Salaris:4278 – 6320
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tweede Kamer der Staten-Generaal via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Interne Controle Tweede Kamer der Staten-Generaal 01-06-2024

Bekijk ook andere vacatures