Vacature Interim Management Ondersteuner

Interim Management Ondersteuner in s-Gravenhage

Voor onze relatie in Amsterdam zijn we voor een freelance opdracht op zoek naar een Management Ondersteuner voor 32-36 uur per week. De interim-opdracht is ter overbrugging van een vaste werving.

Over de organisatie

De opdrachtgever is actief binnen het Sociaal Domein en voert hierin verschillende advies- en uitvoeringsopdrachten uit. Je werkt als freelance Management Ondersteuner wisselend tussen de verschillende locaties in Amsterdam.

Wat je gaat doen

Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Interim Management Ondersteuner (freelancer/zzp'er). Als Management Ondersteuner bied je ondersteuning aan drie buurtteammanagers om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt op de diverse locaties in Amsterdam.

Jij gaat je onder andere bezighouden met secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer, notuleren, archiveren en het plannen van vergaderingen en cursussen. Daarnaast pak je ook ad-hoczaken op, zoals het ondersteunen bij de organisatie van evenementen.

Omdat deze rol nieuw is en vast moet worden ingevuld, ga je ook hierin een belangrijke rol spelen. Aan de hand van onder andere jouw bevindingen en advies zal gewerkt worden aan de vaste invulling van deze positie.

Wie ben jij

  • MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een relevante secretariële opleiding
  • 32-36 uur per week beschikbaar
  • Aangezien het een solistische rol betreft, kun je goed zelfstandig werken
  • Enkele jaren ervaring als secretaresse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Verder ben jij flexibel, dienstbaar, toegankelijk, een echte regelaar en behoud je te allen tijde het overzicht

Wat je krijgt

Voor deze interim opdracht geldt een uurtarief tussen de €60 en €65 per uur inclusief reiskosten. Hybride werken behoort in overleg tot de mogelijkheden.



Functie:Vakspecialisten op het gebied van maatschappelijk werk
Startdatum:23-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met High Quality via info@high-quality.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.high-quality.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Interim Management Ondersteuner High Quality 23-05-2024

Bekijk ook andere vacatures