In deze functie zal jij samen met de hr adviseur de afdeling beetje bij beetje verbeteren. Het is een ondersteunende hr gerelateerde en administratieve functie waar jij je bezig houdt met processen. Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van personeelsgegevens, maar ook voor het onboarden van nieuwe collega’s. Je staat stevig in je schoenen om gesprekken te voeren, maar ook heb je oog voor detail als het gaat om de richtlijnen.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Het is een functie waarin jij het leuk vind om je bezig te houden met nieuwe medewerkers, het houden van gesprekken of het maken van vacature teksten. Jij haalt dit werk weg bij jouw collega hr adviseur, zodat hij zich kan focussen om andere onderwerpen. Op deze manier ben je samen een echt team en rapporteer je aan de financieel directeur.
Het betreft een parttime functie van minimaal 24 uur per week.
Functie: | HR Medewerker, HR medewerker |
Startdatum: | 09-11-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3350 – 3350 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via j.versteegen@werk.olympia.nl of 071 566 57 24. Of bezoek hun website https://159.olympia.nl.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.