Vacature Funtioneel Beheerder

Funtioneel Beheerder in Leiden

  • Redactie Leiden
  • 28-12-2023

Funtioneel Beheerder in Zoeterwoude

Funtioneel Beheerder

Datum: 22 dec. 2023

Plaats: Zoeterwoude, NL

Bedrijf:

Je kent van de ster, maar de echte sterren zijn de medewerkers, en jij kunt er één van worden! Werk jij mee om de Best Connected Brewer te worden? Verdiep jij je graag in supply chain processen, ben jij resultaatgericht, durf jij proactief te zijn en word jij enthousiast van het werken met complexe informatiesystemen, data en digitale toepassingen in de meest geavanceerde brouwerijen van Europa? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je gaat belangrijk werk doen
Als Functioneel Beheerder bij zorg jij dat je collega's in de brouwerijen beslissingen kunnen nemen op basis van objectieve, juiste en volledige informatie en dat de bedrijfsprocessen door de digitale- en informatiesystemen worden ondersteund en geoptimaliseerd. Jij signaleert en vertaalt de behoeften van de brouwerijen in benodigde functionaliteiten en zorgt ervoor dat die in de systemen worden gerealiseerd.

De uitdaging in deze baan zit in de toenemende complexiteit van onze productiesystemen en de onderlinge aaneenschakeling van de informatie, data, applicaties en systemen. Deze functie is zeer divers en je kunt zelf met stakeholders de juiste accenten bepalen. Met je frisse blik draag je bij aan de transformatie van het huidige productielandschap naar het productielandschap van de toekomst waarin digital, security, IoT, AI en data analytics bepalend zullen zijn.

Als Functioneel Beheerder zorg je voor een effectieve en efficiënte uitvoering van:

  • Het functioneel beheer (o.a. configureren, wijzigen, testen, optimaliseren en support) van systemen in de Connected Brewery voor o.a. Digital TPM, task management en IoT
  • Faciliteren en coördineren van Identity & Access Management (IAM) voor onze SAP systemen;
  • Faciliteren en coördineren van maandelijkse rapportage van key performance indicators (KPI) waarmee de OpCo wordt aangestuurd op strategisch/tactisch niveau;
  • Als BI Steward ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de Subject Matter Experts (SME's) bij het uitvoeren van taken die nodig zijn voor realisatie, documentatie, onderhoud en continue verbetering van informatieproducten (datawarehouses, cubes), zodat ze tijdig, volledig, nauwkeurig, consistent en in overeenstemming met de toepasselijke normen zijn;
  • Als focal point voor de afdeling CS&L zorg je dat medewerkers over de juiste werkplek en autorisaties beschikken;
  • Werk je op procesniveau samen met de andere functioneel beheerders en data stewards, zoekt de samenwerking met gebruikers en belanghebbenden en met de Digital & Technology afdeling. Je adviseert over de wijzigingsbehoeften en toont hierin overtuigingskracht;
  • Vanuit de TPM-gedachte ben je altijd bezig om zo efficiënt mogelijk te werken en kosten en verliezen te reduceren. Je kijkt altijd met een kritische blik en doet proactief voorstellen voor verbeteringen.

Waar kom je terecht?

In een leuk en divers team van 11 collega's! De afdeling Business Information & Proces Control Domain (BI & PCD) speelt binnen Nederland Supply een belangrijke rol op het gebied van productie informatie systemen en cyber security. Het is de centrale afdeling die de afdelingen Brouwen, Verpakken en Customer Service & Logistics en hun bijbehorende support afdelingen voorziet van en ondersteunt in hun productie informatie systemen en rapportages.

De afdelingen Business Information & PCD ontwerpt e/o implementeert informatie systemen, levert het functionele beheer van de productie informatie systemen, verzorgt onder andere de KPI- en management rapportages en zorgt samen met Digital & Technology (D&T) voor de support op de systemen.

Dit maakt van jou de ideale sterspeler

Je kan uitstekend zelfstandig werken maar werkt ook graag en goed in teamverband. Ondernemerschap en passie voor informatiesystemen en rapportages zitten in je DNA. Je wordt enthousiast van een cultuur van continu verbeteren en draagt daar actief aan bij. Verder beschik jij over:

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding en 2 tot 4 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare rol waarin je zowel met medewerkers uit de operatie als hoger management heb moeten schakelen;
  • Kennis van continue verbeterprocessen (TPM, Lean, Six sigma);
  • Kennis van productie processen en interactie tussen verschillende disciplines;
  • Basiskennis van beheerprocessen voor informatie systemen (BISL maar ook ASL en ITIL);
  • Goede analytische vaardigheden.

Klaar om ons team te versterken?

Ben je enthousiast om aan de slag te gaan als onze Functioneel Beheerder? Solliciteer dan meteen door op de groene sollicitatieknop te klikken en ons een bijgewerkte versie van je cv te sturen. Een motivatiebrief is niet nodig, maar we horen graag over je passie voor onze functie, dus een kort bericht samen met je cv zou geweldig zijn.
Functie: functioneel beheerder Startdatum: 27-12-2023 Ervaring: Ervaren Educatielevel: HBO Contracttype: Vast Salaris: onbekend - onbekend Uren per week: 1 - 40 Neem dan contact op met Heineken via onbekend of onbekend.

Functie:functioneel beheerder
Startdatum:29-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Heineken Nederland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Funtioneel Beheerder Heineken Nederland 29-12-2023

Bekijk ook andere vacatures