Vacature Fondsenwerver

Fondsenwerver in Leiden

  • Solliciteren voor: 21/01/2024
  • Locatie: Leiden
  • Uur per week: 32-36 uur

Wij zijn Kinderpostzegels. De goede doelen organisatie van en door kinderen. We bieden impactvolle programma's, werven fondsen om deze te ontwikkelen en maken het mogelijk dat kinderen elkaar helpen. We zetten gelijke kinderkansen op de kaart. Bij iedereen. Zodat aandacht en middelen groeien. En kinderen vrij en blij naar school kunnen gaan. Waar ze allemaal evenveel kansen krijgen zich te ontwikkelen. Daar zetten we alle hulptroepen voor in. Sluit jij je aan?


Gedreven om online fondsenwerving tot een succes te maken
Wij zoeken een ambitieuze online marketeer met fondsenwervende ervaring, die gaat werken aan de bekendheid en online zichtbaarheid van het A-Merk Kinderpostzegels met als doel het werven van donaties en donateurs, leads en scholen. Als Online Marketeer - Fondsenwerver ben je constant bezig met oppakken van de tofste marketing projecten en het toepassen van de nieuwste ontwikkelingen en best practices binnen de wereld van Online Marketing en Fondsenwerving. Je maakt deel uit van het team Marketing, Communicatie en Fondsenwerving.

Doel van de functie?
Je ben verantwoordelijk voor het bedenken, ontwikkelen en uitvoeren van onze online wervingscampagnes. Jij weet potentiële donateurs te interesseren en activeren. Je gebruikt onze data en systemen om online journeys uit te denken en je ontwikkelt klantreizen van awareness tot langdurige betrokkenheid en financiële steun. Je bent verantwoordelijk voor de e-mailmarketing van Kinderpostzegels en de online advertising op verschillende kanalen. Je plant, coördineert en verstuurt e-mailcampagnes met behulp van een contentkalender voor de verschillende doelgroepen. Voornamelijk gericht op het werven en behouden van scholen en donateurs en op de ondersteuning van campagnes en acties.

Wat ga je doen?
Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 2-3 jaar ervaring in een soortgelijke rol

  • Je identificeert, deelt en stuurt A/B en multivariatie testen aan;
  • Je bent verantwoordelijk voor de online advertising op kanalen als Facebook, Instagram en Google;
  • Je bent verantwoordelijk voor de online marketingfunnel en je bedenkt, ontwikkelt en voert de (online) campagnes uit;
  • Samen met je collega's ontwikkel je acties en campagnes. Hiervoor maak je de vertaalslag van de inhoud van het werk van Kinderpostzegels naar een aantrekkelijke propositie voor de online kanalen;
  • Je hebt sturing en regie op e-mailactiviteiten richting doelgroepen (timing en frequentie);
  • Je werkt binnen Google Analytics en zorgt voor overzichtelijke dashboards zodat je collega's op de hoogte zijn van de online vorderingen en resultaten;
  • Samen met je collega van communicatie zorg je voor het optimaliseren van traffic via verschillende kanalen naar de website van Kinderpostzegels.

Wie ben jij?

  • Je bent een resultaatgerichte fondsenwerver met een commerciële instelling;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 2-3 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • Je hebt ervaring in het opzetten, uitvoeren en optimaliseren van online fondsenwervende campagnes;
  • Je hebt kennis van e-mailmarketingtools en ervaring met Google Analytics, online advertising en data visualisatie, Deployteq is een pre;
  • Je weet doelstellingen, budgetten en deadlines goed te managen.
  • Je bent data-gericht, hebt kennis van rapportagetools;
  • Je werkt prima zelfstandig waarbij je zelf prioriteiten stelt, maar je houdt ook echt van samenwerken met collega's.

Wat biedt Kinderpostzegels?

Een positieve en professionele werkomgeving met veel ruimte voor ontwikkeling. We werken doelgericht en wendbaar en zijn continu in beweging. Dit mag je verder van ons verwachten:

  • Een salaris, afhankelijk van kennis en werkervaring, tussen de € 3.042 en € 4.544 (schaal 9, CAO Jeugdzorg) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO Jeugdzorg (uitstekende pensioenregeling, eindejaarsuitkering en opleidingsmogelijkheden);
  • Contract voor één jaar met de intentie tot een langdurige samenwerking;
  • Functie voor 32 tot 36 uur per week in een flexibele werkomgeving met veel zelfstandigheid;
  • De standplaats voor deze functie is Leiden en wij hanteren een hybride werkbeleid.

We streven naar een inclusieve en diverse werkomgeving, waarin iedereen tot zijn recht komt en het beste te bieden heeft. Als je je veilig, gezien en gehoord voelt, kun je zijn wie je bent. Dit is een belangrijke voorwaarde voor het inzetten en verder ontwikkelen van ieders kwaliteiten.

Enthousiast?
Reageer dan direct! We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk vrijdag 21 januari 2024 via ons online sollicitatieformulier. Kandidaten die worden geselecteerd voor de tweede gespreksronde krijgen een assessment aangeboden. Het resultaat van dit assessment wordt als input gebruikt voor het tweede gesprek, waarbij je ook een casus presenteert. Het kunnen overleggen van minimaal twee referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maken tevens onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.
Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature neem dan contact op met Sanne Penders, . Heb je vragen over de procedure, dan kun je contact opnemen met , op of .



Functie:fondsenwerver
Startdatum:05-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3042 – 4544
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Partos via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Fondsenwerver Partos 05-01-2024

Bekijk ook andere vacatures