Vacature Financieel medewerker

Financieel medewerker in Katwijk Zh

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is een dynamische en succesvolle beheerder voor de Verenigingen van Eigenaars. Ze bieden dienstverlening aan klanten om hun te ontzorgen. Dankzij hun heldere en transparante communicatie, komen zij hun afspraken na en doen ze wat ze beloven. Het is een gecertificeerd bedrijf in de Duin- en Bollenstreek waar goed opgeleide medewerkers zitten met expertise op financieel, secretarieel én bouwkundig vlak.

Ze staan voor betrokkenheid, openheid, ze zijn onafhankelijk en hebben oog voor detail. Ze beschikken over een beveiligde website waar jij de stand van zaken en voortgang van reparaties 7 dagen per week, 24 uur per dag kunt inzien.

Bij dit bedrijf in Katwijk vinden ze het belangrijk om medewerkers goed te belonen en te waarderen. Er zijn doorgroeimogelijkheden mogelijk, dus ook met ambitie is er plek voor jou. Ze zijn goed bereikbaar vanuit Leiden, Noordwijk en Den Haag met het openbaar vervoer en de auto met gratis parkeergelegenheid.

Functieomschrijving

Wij zijn hard op zoek naar een collega die direct aan de slag kan met het voeren van grootboekadministraties. Je kunt goed zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je jouw collega’s nodig hebt. Je beantwoordt financiële vragen van de eigenaars van de VvE’s en leveranciers per e-mail of telefoon en verzorgt de administratie. Alles wat te maken heeft met crediteuren- en debiteuren én alle facturen liggen op jouw bordje.

Wat ga je nog meer doen?

  • Het opstellen van jaarrekeningen van de VvE’s;
  • Het maken van rapportages met management informatie;
  • Het verwerken van actiepunten die vanuit vergadering voortkomen en afspraken nakomen.

Het is een brede functie waar jij goed met stress om kan gaan en kan goed het overzicht bewaken. Ook ga je jaarrekeningen opstellen van stookkosten en verstrek je noodzakelijke informatie aan notarissen. Een rol waar uitdaging vooraan staan en waar je met collega’s streeft naar kwaliteit.

Het betreft een functie voor 24 tot 40 uur per week.

Functie-eisen
  • Mbo niveau 4 of hbo werk- en denkniveau;
  • Opleiding zoals bedrijfskunde of bedrijfsadministratie;
  • Aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Bekend met systemen zoals Outlook, Teams, Excel en Twinq.
Arbeidsvoorwaarden

‘Een leuke baan vóór leuke mensen mét leuke mensen!’

  • Salaris tussen de €3.300 en €4.000 bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag;
  • Pensioenregeling;
  • Tijdelijk contract via Olympia met uitzicht op een vast contract bij de opdrachtgever;
  • Laptop van de zaak;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken na inwerkperiode;
  • Personeelsactiviteiten van zomer tot aan winter.

Lijkt deze dynamische werkomgeving echt wat voor jou? Dan zou ik niet wachten en snel reageren, want je kunt direct aan de slag! Heb je wel nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Na jouw sollicitatie nemen wij binnen een werkdag contact met je op en plannen wij een gesprek van betekenis. Hierna introduceren wij je bij de opdrachtgever en hopelijk mag jij jezelf snel persoonlijk bij hen komen voorstellen!



Functie:vastgoed administrateur
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Financieel medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures