Als specialist op het gebied van huurbemiddeling en beheer adviseren en bemiddelen wij snel en efficiënt bij het aan -en verhuren van woning(en) aan particulieren en expats. Daarnaast zijn wij een actieve beheerder van onroerend goed en doen wij dit voor zowel de particulier als belegger(s).
Wegens uitbreiding van ons enthousiaste team en de enorme hoeveelheid projecten op gebied van aanhuur, verhuur, en beheer zijn wij per direct op zoek naar een leuke nieuwe collega om ons te komen versterken! Zoek jij een uitdagende en commerciële baan in de dynamische vastgoedmarkt?
Rotsvast Den Haag is opzoek naar een nieuwe Office Manager. In deze functie ben jij de vliegende keep, de alleskunner, de telefonist en het aanspreekpunt voor zowel onze verhuurders alsmede onze huurders op ons kantoor. Omdat een groot gedeelte van onze huurders Engelstalig is dien je de Engelse taal in woord en geschrift goed te beheersen.
Zowel telefonisch als per email heb je veelvuldig contact met onze verhuurders en huurders en ben jij het 1e aanspreekpunt. Service- en klantgerichtheid zijn belangrijke sleutelwoorden binnen deze functie. Als Office Manager dien je communicatief vaardig te zijn, een commerciële drive te hebben en is het van belang dat je accuraat en zelfstandig kan werken. Je handelt de diverse mailboxen af en plant afspraken in uit verschillende leadboxen.
Je ondersteund de buitendienst met het compleet maken van het verhuurdossier. Denk dan aan het screenen van de huurders, het opstellen van het huurcontract, het contact leggen met de verhuurder en het inplannen van de agenda's van je collega's buiten. Kortom; je zorgt dat alles binnen geregeld is.
Vind jij het interessant om werkzaam te zijn in een internationaal georiënteerde setting en vind jij een grote mate van klanttevredenheid belangrijk. Dan komen wij graag met jouw in contact.
Functie-eisen:
* MBO-HBO-niveau ( bijv. Schoevers College )
* Commercieel ingesteld en zelfstandig werkend
* Representatief en enthousiast
* Goede contactuele eigenschappen
* Dienstverlenend, zelf startend en initiatiefrijk
* Je kunt goed prioriteiten stellen en bent zeer geordend
* Enthousiast, discreet en accuraat
* Geen 9-5 mentaliteit
* Zeer goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
* Goede kennis van Office software
* Bekend in Den Haag e.o.
Wat bieden wij?
Een verantwoordelijke, afwisselende en zeer uitdagende baan binnen de regio Den Haag e.o. Naast hard werken staat een prettige en collegiale werkomgeving bij ons centraal. Daarnaast bieden wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.
Interesse?
Stuur dan je sollicitatiebrief met CV (met foto) en motivatie naar:
Rotsvast Den Haag B.V.
T.a.v. de heer
Anna Paulownastraat 73
2518 BE DEN HAAG
Of mail naar
Functie: | office manager |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Rotsvast via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.