Vacature Directiesecretaris Directie Mededinging

Directiesecretaris Directie Mededinging in s-Gravenhage

Directiesecretaris Directie Mededinging

Locatie:

Inhoud

  • Overige arbeidsvoorwaarden
  • Over de ACM
  • De Directie Mededinging (DM)

Functieomschrijving

Wat er speelt op de werkvloer? Dat weet jij allang! Jij bent de oren en ogen van de directie en ziet snel welke informatie je mee moet nemen richting het MT. Jij hebt een natuurlijk talent voor organiseren en plannen en je hebt een brede en strategische blik. Je noemt samenwerken en integriteit ook wel eens jouw geheime wapens voor succes.
Herken jij jezelf in bovenstaande? Dan is de functie van Directiesecretaris misschien wel de perfecte match voor jou!
Wat ga je doen?
Als directiesecretaris werk je op het snijvlak van bedrijfsvoering en inhoud. Je bent de inhoudelijke steun en adviseur van het MT. Verder ga je aan de slag met bedrijfsvoeringstaken, zoals financiën, informatiemanagementsystemen en facilitaire zaken.. Daarnaast houd je je bezig met periodieke en going concern-werkzaamheden als (verander)projecten, zowel binnen je directie als ACM breed, waar jij de rol als projectleider op je neemt.

Concreet werk je aan?

  • Voorbereiding, verslaglegging en uitzetten/opvolging van acties van het MT-overleg.
  • Coördinatie van de interne ACM-werkplancyclus; opstellen werkplan DM, periodieke voortgangsrapportages, maandelijkse financiële rapportages. Opstellen van begroting.
  • Coördinatie van directie-bijdragen aan ACM-brede externe verantwoording, waaronder het ACM jaarverslag, financiële claims in uitvoerings- en handhavingstoetsen, voortgangsrapportages t.b.v. financierende ministeries EZK en VWS, opties voor budgettaire bijstellingen en evaluaties van de ACM of van specifieke werkzaamheden.
  • Signaleren en agenderen van risico's voor het behalen van de directie-doelstellingen. Hieronder valt ook het in control en compliant zijn, incl. het juiste gebruik van informatiesystemen in de directie.
  • Het bijdragen aan het lopende programma Inzicht en Verantwoording, waarin de ACM de bedrijfsvoering van directies verder verbetert.
  • In voorkomende gevallen: opstellen van een programma voor heidagen, het uitwerken van opties/scenario's bij wijzigingen in huisvesting of organisatie, etc.

Jij bent hét aanspreekpunt voor de collega's van de directie bedrijfsvoering. Natuurlijk spreek je ook veel collega's binnen je eigen directie als linking pin met het MT, denk aan het secretariaat, de paralegals/projectondersteuners, en de zaakbehandelaren.
Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?

  • Je werkt bij een mooie maatschappelijke organisatie aan actuele thema's. Wat ons drijft? Markten beter laten werken voor mensen én bedrijven, nu en in de toekomst.
  • De cultuur is mensgericht en doelgericht. We werken hard, maar naast het werk is er ook alle aandacht voor het sociale en collegiale.
  • Om jouw persoonlijke en professionele groei te faciliteren, maken we tijd en aandacht vrij voor goede begeleiding en opleiding.
  • Collega's ervaren bij de ACM een gezonde werk/privé balans.

Functie-eisen

Wie ben jij?

  • Bedrijfsvoering vraagstukken - kort gezegd alle vraagstukken die raken aan PIOFAH - waaronder planning & control, financiën (cyclys begroting, maandrapportages en verantwoording), risicomanagement en compliance-aangelegenheden, geven jou energie. PIOFAH staat voor: Personeel, Informatievoorziening, Organisatie, Financiën, Autormatisering/Administratie en Huisvesting.
  • Je hebt eerder gewerkt als projectleider en je werkt gestructureerd en plan- en projectmatig.
  • Je bent vaardig met de pen (to the point teksten schrijven), met cijfers en met uiteenlopende informatiesystemen.
  • Het zelf op basis van suggesties herschrijven en/of door anderen redigeren van je teksten vind jij geen probleem.
  • Je ziet de inhoudelijke en strategische samenhang tussen uiteenlopende onderwerpen en acties en bewaakt het overzicht.
  • Je hebt een scherp oog voor verbeterkansen én risico' die je in samenwerking tot concrete adviezen en voorstellen brengt.
  • Je bent in staat een effectief netwerk op te bouwen, collegiaal te onderhouden en daarin passend invloed te hebben - in het bijzonder in de relatie met de collega's bij de Directie Bedrijfsvoering, de directie BBC, en collega-directiesecretarissen.
  • Je hebt een WO master diploma, bijvoorbeeld in een bedrijfskundige richting.
  • Je neemt relevante werkervaring in een adviserende functie mee, bijvoorbeeld op het gebied van bedrijfsvoering, financieel beheer en/of informatiemanagement.
  • Het spreekt voor zich dat je gepast weet om te gaan met bedrijfs- en/of personeelsvertrouwelijke informatie.

Voldoe je niet exact aan alle bovengenoemde punten, maar denk jij dat je een geschikte kandidaat bent? Overtuig ons dan met jouw motivatiebrief!

Word jij onze nieuwe collega?

Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen. We streven ernaar om de gesprekken zoveel mogelijk live te doen. Zien we het allebei zitten? Dan sluiten we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.

De selectie bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste rond zal plaats vinden in de week van 24 juni, de tweede ronde in de week van 1 juli.

De gesprekken zijn er niet alleen voor ons om jou te leren kennen, maar ook voor jou om ons en onze organisatie te leren kennen. Uiteindelijk is het pas echt een match als de klik er van twee kanten is. Het inwinnen van referenties en het maken van een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.


Heb je inhoudelijke vragen over de functie dan kun je terecht bij Joanne Westland via . Voor andere vragen kun je terecht bij Ilse Kerstens (Corporate Recruiter) via

De ACM streeft ernaar een werkgever te zijn waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking, voor wil werken. Werken aan maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Arbeidsvoorwaarden

Salarisniveau schaal 11, schaal 12 Maandsalaris Min €3662 - Max. €6320 (bruto) Dienstverband Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd Contractduur je begint met een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op vast. De proeftijd bedraagt één maand va Minimaal aantal uren per week 32 Maximaal aantal uren per week 36

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Over de ACM

De ACM draagt bij aan een gezonde economie door markten goed te laten werken voor mensen en bedrijven. Nu en in de toekomst. Wij willen marktproblemen oplossen en waar mogelijk voorkomen door het effectief en efficiënt inzetten van ons brede palet aan instrumenten. Dit doen we door toezicht te houden op: de mededinging in het algemeen (kartelvorming, marktmacht, fusies en overnames); een aantal specifieke sectoren waarbinnen onvoldoende 'natuurlijke' concurrentie bestaat (energie, vervoer, telecom, post en drinkwater); de rechten en belangen van consumenten.

De ACM kent negen organisatieonderdelen die nauw verbonden zijn. De toezichtsdirecties 'Consumenten', 'Telecom, Vervoer en Post', 'Toezicht Energie', 'Mededinging' en 'Zorg', de directies 'Juridische Zaken', 'Bedrijfsvoering' en 'Bestuur, Beleid en Communicatie' en het Economisch Bureau. Bij de ACM werken vanuit Den Haag een kleine 750 professionals.

Functie:directiesecretaris directie mededinging
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3662 – 6320
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Autoriteit Consument & Markt via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Directiesecretaris Directie Mededinging Autoriteit Consument & Markt 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures