Vacature Demand planner

Demand planner in Sassenheim

Bedrijfsomschrijving

"Werkplezier en gemak komen hier samen in één smakelijk pakket"

De opdrachtgever, een echt familiebedrijf in hart en nieren, staat bekend als dé 'grote keuken' achter de meest geliefde broodsalades. Wat dit bedrijf zo uniek maakt, is de informele sfeer en de korte communicatielijnen die er heersen. Hier staan ze niet alleen bekend om hun culinaire creaties, maar ook om hun sterke verbondenheid met de samenleving en hun maatschappelijke betrokkenheid. Successen worden samen gevierd, jubilarissen krijgen de aandacht die ze verdienen, en denk eens aan het gezellige kerstontbijt dat voor alle medewerkers wordt georganiseerd, en al helemaal niet te vergeten zijn de jaarlijkse teamuitjes! Luisterbereid en respectvol: dat is de manier waarop dit bedrijf met zijn medewerkers omgaat. Ze koesteren de stem van hun team en vinden het belangrijk dat iedereen gehoord wordt. 

En alsof dat nog niet genoeg is, de locatie in Sassenheim is bereikbaar met de auto vanuit de duin- en bollenstreek, Hoofddorp en Leiden. Maar wacht, er is meer goed nieuws: gratis parkeren recht voor de deur.

Functieomschrijving

Als Demand Planner ben je verantwoordelijk voor een sterk ‘demand plan’. In dat demand plan komt alles samen. Aan jou de uitdagende taak om dit te vertalen naar een efficiënte planning van productie, capaciteiten, inkoop en bestellingen.  Je speelt een cruciale rol in het balanceren van vraag en aanbod, met als doel het minimaliseren van voorraadkosten en het maximaliseren van productbeschikbaarheid. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van zowel een 12 - maanden als 3-maanden demand plan zodat de juiste productie -, personeels- en inkoopplanning gemaakt kan worden. Deze planning baseer je op historische gegevens en verrijk je met verwachte promotionele vraag in nauwe samenwerking met sales. Je overige taken bestaan uit: 

  • Jij bent op de hoogte van productintroducties, saneringen en promotie-acties en wat dit betekent voor het demand plan.
  • Je bouwt aan de klantrelatie door te zorgen voor een goede informatie-uitwisseling.
  • Je gaat aan de slag met het opzetten (samen met afdelingshoofd), ontwikkelen en implementeren van een S&OP proces waarbij de pieken en dalen in de forecast zoveel mogelijk worden uitgevlakt.

Deze fulltime functie is voor 36 tot 40 uur per week beschikbaar. 

Functie-eisen

Jij denkt in oplossingen, bent assertief en besluitvaardig. Daarnaast:

  • Heb je een afgeronde hbo-opleiding;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • Je hebt aantal jaar werkervaring in een soortgelijke functie, met een voorkeur in de voedingsmiddelenindustrie;
  • Je hebt een uitstekende kennis van Excel en kunt makkelijk verbanden leggen tussen diverse systemen (ERP) en databases.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €3.100,- en €3.600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding, ook binnen 10 km (met een maximum van €7,- per dag);
  • 25 Vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Resultaat afhankelijke bonus regeling;
  • Pensioenopbouw;
  • Tijdelijk dienstverband via Olympia, met uitzicht op een contract via de opdrachtgever; 
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Jaarlijks personeelsfeest.

Leuke functie hé! Heb je vragen, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer over het bedrijf en de functie!



Functie:demand planner
Startdatum:10-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3600 – 3600
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Demand planner Olympia 10-06-2024

Bekijk ook andere vacatures