Bedrijfsomschrijving
Jij komt te werken bij een vernieuwende, internationaal IT organisatie met kantoren verspreid over Europa, Amerika en Azië. De opdrachtgever is een wereldwijd samenwerkingsverband van bibliotheken. Ze hebben klanten in openbare, wetenschappelijke en speciale bibliotheken. Hun missie is dan ook: kennis is er om gedeeld te worden. Zij bieden hun leden de gezamenlijke technologieservices en unieke research. Niet alleen leden, maar ook behartigen zij de belangen van bibliotheken. Zij zien kansen om processen efficiënter te laten verlopen en zijn ervan overtuigd dat je samen meer kunt bereiken.
Wat heel leuk is binnen dit bedrijf, is dat er ruimte is voor zelfontplooiing en je kunt ontdekken wat je het liefst zou willen binnen de organisatie. Je kunt je aanmelden voor projecten of verzorg je online trainingen. Dus heb je ambitie en wil jij de verdieping in en groeien, dan ben je hier helemaal aan het juiste adres!
De sfeer op kantoor is open, informeel en collegiaal. Zowel thuiswerken als op kantoor is mogelijk. Of een combinatie, want werken met collega’s blijft natuurlijk gezellig. Ze zijn goed bereikbaar vanuit Leiden, Den Haag en Haarlem met het openbaar vervoer of de fiets. Het station van Leiden is letterlijk om de hoek.
FunctieomschrijvingAls Customer Support Medewerker kun jij direct aan de slag op de eerstelijns of tweedelijns helpdesk. Dit bedrijf in Leiden is namelijk op zoek naar een actieve en communicatieve medewerker die graag op ontdekking gaat. Alle binnenkomende vragen moeten worden opgepakt en uitgezocht. Vaak zijn dit product-gerelateerde vragen van klanten in de Benelux en zal je soms contact moeten opnemen met Europese of Amerikaanse collega’s. Er zijn namelijk maar liefst 29 verschillende systemen en services waar jij ondersteunend bent. De opdrachtgever is een wereldwijd samenwerkingsverband van bibliotheken en je zal op den duur jezelf specialiseren in een aantal van hun producten.
Hoe ziet een dag er verder uit?
Het is een brede, maar uitdagende technische helpdesk functie, want tijdens jouw werk wordt je steeds handiger en vakbekwaam. Jouw kennis over de openbare en academische bibliotheken wordt steeds groter en je leert ‘het vak’ vanzelf.
Jouw team bestaat uit zeven collega’s van de afdeling Operations. Zij bestaan inmiddels uit 20 collega’s en je rapporteert aan de Team Manager Customer Support.
Het betreft een fulltime functie, maar wil je 32 uur werken, geen probleem.
Functie-eisen‘Heb je ambitie, dan zijn er veel interessante doorgroeimogelijkheden’.
Lijkt het jou leuk om aan de slag te gaan bij een internationaal bedrijf en jezelf te kunnen uitdagen? Maar ook dat je naast werken nog een eigen sociale leven hebt, dan zit je hier helemaal goed. Reageer dan! Of heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.
Functie: | 2e lijns support medewerker |
Startdatum: | 22-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 4200 – 4200 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.