Vacature Contractmanager Sociaal Domein

Contractmanager Sociaal Domein in Leiden

Contractmanager sociaal domein

28-34 uur, maximaal € 5.247,00 bij 36 uur (schaal 10 - medior)

WAT GA JE DOEN ALS CONTRACTMANAGER?
Wij hebben plek voor jou als je je verder wilt ontwikkelen als contractmanager. Dit betekent dat je al enkele jaren ervaring hebt als contractmanager en affiniteit hebt met het sociaal domein.

Het team van contractmanagers adviseert over alle contracten van de gemeenten waarvoor wij werken. Dit zijn diverse contracten waarbij het belangrijk is dat de contractadministratie volledig en up-to-date is. Je adviseert tijdig en proactief over verlengingen, opzeggingen, nieuwe aanbestedingen of contractverbeteringen. Daarnaast zorg je voor betrouwbare managementinformatie en houd je in de gaten dat leveranciers de gemaakte afspraken nakomen.

Vier contractmanagers richten zich specifiek op contracten in het sociaal domein. Dit zijn contracten voor Wmo , welzijnswerk, Wmo -toezicht, doelgroepenvervoer, toegang jeugd, inburgering en volwassenenonderwijs. Hierbij werk je nauw samen met beleidsmedewerkers en uitvoeringsmedewerkers van de gemeenten in de Leidse regio.

Waar ga jij je verder mee bezighouden?
Als werk je samen met een inkoopadviseur aan aanbestedingen om de juiste afspraken goed vast te leggen. Je stelt contractuele voorwaarden, afspraken, KPI's en begrijpelijke indexeringsteksten op. Vervolgens monitor je of leveranciers de gemaakte afspraken nakomen. Je krijgt managementinformatie van leveranciers, maar je verzamelt ook zelf informatie uit de keten.

Je voert gesprekken met leveranciers en fungeert als aanspreekpunt voor deze partijen. Je adviseert over contractvraagstukken ( inkoop gerelateerde contracten) en denkt mee over verbetervoorstellen. Hierbij let je op zowel rechtmatigheid als doelmatigheid. Je krijgt hulp en begeleiding van collega's uit het team.

Daarnaast neem je actief deel aan het kennisteam sociaal domein. Je sluit ook aan bij één of meerdere buddygroepen om op een laagdrempelige manier met collega's te sparren of uitdagingen te bespreken.

DIT KRIJG JIJ
Aanbod voor jou is een salaris van maximaal € 5.247, 00 bruto per maand (schaal 10 ), o.b.v. 36-urige werkweek. Verder bieden we jou:

  • E en contract van 28-34 uur per week aan voor de periode van één jaar. Bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst. Heb je bij de gemeente Leiden een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, dan behoud je je arbeidsrecht.
  • Een organisatie met korte lijnen binnen de organisatie en waar veel wordt gedaan aan vitaliteit en duurzaamheid.
  • Een tegemoetkoming in je reiskosten of je kan gebruik maken van een NS-Business Card.
  • Sfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze inwoners.
  • Professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling. We hebben een uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen.
  • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% boven op je salaris (opgebouwd uit o.a. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) wat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen.
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof , bovenop de wettelijke 70%-regeling.
  • Opname in het ABP-pensioenfonds en een jaarlijkse tegemoetkoming ziektekostenverzeker ing.
  • We werken hybride, waarbij het uitgangspunt is dat je een deel van je werktijd in overleg ook thuis kunt werken.
  • Een mobiele telefoon en laptop krijg je ter beschikking.

DIT NEEM JE MEE
Je bent leergierig, enthous i ast, proactief , een doorzetter en weet van aanpakken . J e h ebt passie voor het vak en je voelt je betrokken bij de maatschappelijke doelstellingen van onze gemeenten . Je bent klantgericht en een prettige gesprekspartner . 'Hard op de inhoud, zacht op de relatie' is hierbij ons motto. Je werkt zorgvuldig en gestructureerd. Als het nodig is sta je stevig in je schoenen en spoor je mensen aan om te doen wat nodig is. Je hebt de juiste "soft skills" die nodig zijn voor de uitvoering van deze functie .

Daarnaast vragen wij van jou:

  • Minimaal een afgeronde opleiding op H BO - niveau .
  • Een training/opleiding op gebied van contract- of leveranciersmanagement (bijvoorbeeld NEVI, Conducto of vergelijkbaar) is een pré of je bent bereid om deze te volgen .
  • Affiniteit met contract- en leveranciersmanagement binnen de overheid en/of de non-profit secto r .
  • ( Contract ) ervaring en affiniteit m et het vakgebied s ociaal d omein ( binnen gemeente n ) .

ONS TEAM
Team Contractadvies en Inkoopadministratie valt onder het Cluster Interne Dienstverlening en Advisering (IDA) van gemeente Leiden. Wij werken op contractmanagement gebied niet alleen voor de gemeente Leiden, maar ook voor gemeente Leiderdorp, Oegstgeest, Zoeterwoude en Samenwerkingsorgaan Holland Rijnland.

Wij zijn een pro-actieve en gedreven afdeling en houden van samenwerken, onszelf continu te verbeteren en in een prettige sfeer veel werk te verzetten. Ons team bestaat uit bestaat uit 40 collega's op verschillende niveaus en in verschillende functies , waaronder 1 2 contractmanagers . 4 contractmanagers houden zich specifiek bezig met contractmanagement sociaal domein. De sfeer in het team is informeel met veel ruimte voor eigen ontwikkeling, initiatief en het vergaren en delen van kennis. Kortom, een leuke plek om met je talenten aan de slag te gaan.



Functie:contractmanager sociaal domein
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5247 – 5247
Uren per week:28 – 34

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ga Goed Leiden via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Contractmanager Sociaal Domein Ga Goed Leiden 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures