Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Commercieel medewerker binnendienst in Rijnsburg

Functieomschrijving

Wil jij werken in een internationale werkomgeving in de decoratieartikelen? Waar je ook nog eens direct op contract komt bij de werkgever? Misschien hebben wij de functie die bij jou past!

Ga aan de slag als administratief medewerker commerciële binnendienst! Jij bent de professional die in staat is om de orderstromen te volgen, administratief te verwerken en hierover contact met de klant te onderhouden. Daarnaast coördineer je op de afdeling 3 collega's. Benieuwd naar de functie? Lees verder!

wat bieden wij jou
  • € 3200 - € 3900 bruto per maand o.b.v. 40 uur
  • 32-40 uur
  • Dynamische en leerzame internationale werkomgeving
  • Direct op contract bij de werkgever
wie ben jij

Jij bent een professional die zeer accuraat is en communicatief vaardig. Jij hebt via de mail contact met klanten en kan gegevens zeer nauwkeurig verwerken en inzichtelijk maken voor je betrokken collega's. Daarnaast ben jij initiatiefrijk en breng jij graag een steentje bij in de organisatie.

  • Jij beschikt minimaal over een MBO 4+ werk- en denkniveau
  • Jij hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Jij beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal goed in woord en geschrift.
  • Jij bent communicatief zeer vaardig
  • Jij bent accuraat
  • Jij bent stressbestendig en kan goed prioriteiten en deadlines bewaken
  • Jij kan zelfstandig en in teamverband werken
  • Jij bent woonachtend in de omgeving van Rijnsburg
wat ga je doen

Als administratief medewerker commerciële binnendienst werk jij in een enthousiast team, waar je tekens werkt aan vernieuwing van collecties en de verkoop daarvan. Waar nodig is, heb jij contact met de klanten en beheer je de order-en offerteportefeuille. Daarnaast verwerk jij gegevens nauwkeurig en maak je deze inzichtelijk voor je betrokken collega's.

  • Het beheer van verkooporders en offertes
  • Het beheer van order uitlevering
  • Het bewaken en verbeteren van de workflow en bijbehorende procedures
  • Het zorgdragen voor een nauwkeurige facturatie en administratie
waar ga je werken

Jij gaat aan het werk in een internationaal familiebedrijf dat decoratie-artikelen ontwikkelt, produceert en verkoopt voor de retailers. Elke dag is anders. De werksfeer is prettig en gezellig. Daarnaast ga jij aan het werk met de externe logistieke dienstverleners.

  • Dynamische en leerzame internationale werkomgeving
  • Een jaar contract met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren
  • Je werkt samen met en coördineert een enthousiast team van hardwerkende mensen die met beide benen op de grond staan
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:01-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3900 – 3900
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Commercieel medewerker binnendienst Randstad 01-01-2024

Bekijk ook andere vacatures