Bedrijfsomschrijving
Bij onze opdrachtgever heb je niet zomaar een baan, maar een uitdagende loopbaan waarin je jezelf kunt ontwikkelen en groeien. Met diverse opleidingen en trainingen worden medewerkers gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast wordt er ook veel waarde gehecht aan teamwork en samenwerking. Successen worden gevierd en er is ruimte voor nieuwe ideeën. Er worden regelmatig leuke teambuildingactiviteiten georganiseerd, zoals samen te lunchen, uitjes, relaxen in de hangmat en tafeltennissen. Kortom, werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een inspirerende en duurzame omgeving waar plezier en ontwikkeling centraal staan.
Quote medewerker: "Er heerst een hele prettige sfeer, waarbij er hard gewerkt wordt en er ook tijd en ruimte is voor ontspanning".
FunctieomschrijvingVoor administratieve ondersteuning op de afdeling commercie voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Ben jij secuur, proactief en zelfstandig? Stop dan met zoeken en ga aan de slag als Commercieel Administratief Medewerker!
Als Commercieel Administratief Medewerker ondersteun en faciliteer jij de account- en partnermanagers. Jij bent dé schakel die ervoor zorgt dat de communicatie en verwerking van de afdeling commercie met andere interne afdelingen en externe partijen vlekkeloos verloopt. Zo heb je veel contact met de afdeling backoffice, energieadviseurs, salespartners, account- en partnermanagers. Jij zorgt ervoor dat het maximale uit de kwaliteits- en salesresultaten wordt behaald. Kortom, een zeer uitdagende en diverse functie als Commercieel Administratief Medewerker.
Het is maandagmorgen. Je komt binnen en drinkt eerst een goeie kop koffie. Vervolgens start jouw dag. Je begint met het opstellen van een maatwerkofferte en vervolgens leg jij de laatste hand aan een contract. Zo, die kunnen opgestuurd worden. Vervolgens heb je contact met jouw collega die net een verkoop heeft afgerond. Het is aan jou de taak op een krediet- en KvK check uit te voeren, altijd interessant. Je legt jouw bevindingen vast en merkt dat er nog wat gegevens ontbreken. Toch maar even de klant nabellen. De klant hangt tevreden op en jij denkt na over hoe je het aanmeldproces in de toekomst zou kunnen verbeteren. Kortom, jij bent een ‘Pietje Precies’ als het aankomt op administratie en daarnaast ben jij een ster in het onderhouden van contact tussen afdelingen en klanten. Het bedrijf kan niet meer zonder jou!
Functie-eisenAls Olympia geloven wij dat iedereen een unieke waarde heeft die via werk tot uitdrukking komt. Daarom gaan wij graag met jou in gesprek over werk dat er toe doet.
Functie: | commercieel administratief medewerker binnendienst |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2400 – 2400 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.vander.caaij@werk.olympia.nl of Lisanne van der Caaij. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.