Vacature Back office medewerker

Back office medewerker in Warmond

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is een textiel georiënteerd bedrijf gevestigd in Warmond en Katwijk. Ze zijn een toonaangevende expert in het ontwerpen én produceren van bekleding. Ze bestaan uit vijf verschillende textiel bedrijven, maar kwaliteit staat bij iedereen hoog aan het vaandel. Ze denken graag mee, maken gebruik van de laatste innovaties en maken het graag waar. Hun kernwaarden zijn dan ook passie, integriteit en samenwerken.

Het is een dynamisch bedrijf, met veel creatieve collega’s. Ondanks de verschillende bedrijven, voelen ze een sterk teamverband. Ze vinden het belangrijk dat iedereen zich goed en gezond voelt binnen de organisatie. Jouw gezondheid vinden ze erg belangrijk en denk graag met je mee. Daarnaast stimuleren zij jouw ontwikkeling.

De locatie waar je komt te werken is Katwijk, echter vind je het geen probleem om te wisselen met de locatie in Warmond. Daar zit de andere vestiging.

Het is goed te bereiken met eigen vervoer vanuit Den Haag, Leiden en Haarlem.

Functieomschrijving

Als Back Office Medewerker vervul je een leuke rol binnen een textiel expert in Katwijk. Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, maar onderhoudt ook nauw contact met de klanten. Je taken omvatten onder andere het verwerken van orders en facturen in Exact. Belt er een klant met een vraag? Dan ben jij  degene die met enthousiasme de klant helpt en op zoek gaat naar het antwoord. Je bent een spin in het web, klantgericht en administratief goed onderlegd. 

Wat doe je nog meer?

  • Het afhandelen van retouren en defecten;
  • Het beantwoorden van vragen van klanten;
  • Het coördineren van verzendingen; 

Dus, geen dag is hetzelfde! Je hebt een uitdagende en veelzijdige functie waarin je operationele ondersteuning biedt op verschillende gebieden.

Deze functie is beschikbaar tussen de 28 en 37,5 uur per week.

Functie-eisen

"Communicatief sterk en erg gemotiveerd, dat ben jij!"

  • Minimaal mbo of hbo opleiding;
  • Relevante werkervaring in een administratieve/boekhoudkundige rol;
  • Kennis van Exact;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.

Heb jij ervaring met Sendcloud, Quality Transport, WooCommerce en.of xCore? Dan is dat alleen maar mooi meegenomen, maar zeker geen eis!

Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €2.200 en €2.650 bruto per maand op basis van 37,5 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding voor kilometers tussen de 10 en 30 kilometer;
  • 24 vakantiedagen, vijf roostervrije dagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Op contract via Olympia, met uitzicht op een vaste aanstelling bij de opdrachtgever;
  • Elke dag een gratis en verzorgde lunch;
  • Kansen om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen;
  • Leuke borrels en activiteiten.

Ben je enthousiast over de rol én het bedrijf? Ze staan te springen om een nieuwe collega dus reageer via de blauwe knop. Heb je een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij helpen je graag verder. 



Functie:backoffice medewerker logistiek
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2650 – 2650
Uren per week:38 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via j.versteegen@werk.olympia.nl of Julia Versteegen. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Back office medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures