Functieomschrijving
Vanwege uitbreiding van het allround team zoeken we een facilitair medewerker met technische kennis.
Zoek jij een leuke dienstverlenende uitdaging voor 36 uur per week? Lees vooral verder en solliciteer!
wat bieden wij jouJe hebt een positieve instelling en je probeert altijd het beste uit jezelf en anderen te halen. Door jouw proactieve, flexibele houding en met jouw gastvrije en dienstverlenende instelling zorg je ervoor dat je voor de gebruikers een comfortabele werkomgeving maakt. Daarbij is het de uitdaging om net dat ene stapje extra te doen.
Gastvrijheid staat dan ook hoog in het vaandel bij jou. Je bent vriendelijk, klantgericht, communicatief vaardig en een echte teamplayer. Soms komt het voor dat er complexe problemen ontstaan, waarbij je samen tot een tot een oplossing te komen.
Verder is het onderstaande ook van belang:
Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor de facilitaire werkzaamheden op locatie het gebouw, dat valt onder de Gemeente Leiden.
Het leuke van deze functie is dat je weet wat er speelt op jouw locatie en natuurlijk iedereen kent.
Je zorgt er samen met de huismeesters voor dat het pand netjes en functioneel blijft. Je voert beheer en onderhoud uit, denk hierbij aan het vastzetten van loszittende deurklinken, een kraan vervangen, melden van storingen, en het opnemen van esthetische zaken (schilderwerk). Complexe reparaties worden uitgevoerd door
leveranciers. Hierin is jouw rol om storingen te lokaliseren en analyseren om zo met de leveranciers en huismeesters tot de juiste aanpak te komen.
waar ga je werkenJe komt terecht in het team Facilitaire Zaken. Alle werkzaamheden op het gebied van huisvesting en facilitaire diensten zoals schoonmaak, catering en beveiliging en ondersteunt hiermee het primaire proces van de klantorganisaties. Ze voert regie op de dienstverlening en voert taken in eigen beheer uit, waardoor continuïteit, flexibiliteit en innovatie voor klanten en/of producten gewaarborgd blijft. Het vakteam Facilitaire zaken is opgebouwd uit twee teams, te weten: team Bedrijfsbureau en team Uitvoering
Herken jij jezelf in dit profiel en zie jij jezelf deel uitmaken van het team? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog! Vragen? Neem dan gerust contact op.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Schoonmakers in hotels, kantoren e.d. |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3479 – 3479 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via leidse-regio@nl.randstad.com of Kjersti & Fleur. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.