Vacature Administratief medewerker vergunningen Goed Verhuurderschap

Administratief medewerker vergunningen Goed Verhuurderschap in Leiden

Functieomschrijving

Ga werken als administratief medewerker vergunningaanvragen 'Goed Verhuurderschap' bij de Gemeente Leiden. Draag een steentje bij aan een fijne woonomgeving in de stad Leiden.

Je gaat de aanvragen controleren, beoordelen en de aanvrager informeren.

Dit doe je op het stadskantoor van de Gemeente Leiden, welke zit gevestigd naast station Leiden centraal.

wat bieden wij jou
  • 100% OV vergoeding tot een max van € 26,- retour
  • Opdracht t/m eind december, met kans op verlenging
  • Stadskantoor, naast station Leiden centraal
  • Gemeente Leiden
wie ben jij

Jij hebt het talent om snel ingewerkt te raken met nieuwe systemen. Je bent van nature nauwkeurig en klantvriendelijk. Uiteraard heb je als administratief medewerker een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Je bent in staat om je werk te structureren en aanvragen tijdig, en in de juiste volgorde, af te handelen. Omdat je je werk efficiënt indeelt, ben je in staat een goede productie te leveren. Je stemt je werk graag af met collega’s. Samenwerken vindt je een zelfsprekendheid.

  • Minimaal HBO werk en denkniveau met een juridische achtergrond
  • Uitstekende digitale vaardigheden.
  • Samenwerker maar je kan ook zelfstandig aan de slag
  • Uitstekende contactuele vaardigheden.
  • Vaardigheden op het gebied van administratie.
wat ga je doen

Als administratief medewerker ga je je met name bezighouden met het behandelen van vergunningaanvragen Goed Verhuurderschap. Het werkproces is voor een groot deel digitaal, dus je werkt dagelijks in ons softwareprogramma Powerbrowser.

Om de leefbaarheid in bepaalde wijken in Leiden goed te houden zijn verhuurders in die wijken verplicht een vergunning aan te vragen om te mogen verhuren. Deze vergunning is nieuw en in de eerste maanden verwachten we veel aanvragen. Jij controleert of de vergunningaanvragen compleet en goed zijn. Als alles in orde is, stel je een besluit op en informeer je de aanvrager. Zo werk je mee aan een fijne woonomgeving.

waar ga je werken

Je gaat werken op de afdeling bebouwde ruimte. Deze afdeling behandelt alle aanvragen voor vergunningen voor bouwen en verbouwen, bomenkap en verhuur van panden. Het team beantwoordt ook alle vragen van burgers over bouwen en verbouwen. Een gezellig team, dat veel voor elkaar over heeft.

  • werken voor de overheid;
  • recht op reiskostenvergoeding, 13e maand en pensioenopbouw
sollicitatie

Herken jij jezelf in dit profiel en zie jij jezelf deel uitmaken van het team? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog! Vragen? Neem dan gerust contact op.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:23 – 23
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via leidse-regio@nl.randstad.com of Kjersti & Fleur. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Administratief medewerker vergunningen Goed Verhuurderschap Randstad 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures