Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Alphen aan den Rijn

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een wereldwijde organisatie die zich specialiseren op innovatieve tandtechniek. Denk aan algemene tandheelkundige benodigdheden tot gespecialiseerde instrumenten en apparatuur van een praktijk of laboratorium. Ze leveren voornamelijk aan tandartsen, orthodontisten, kaakchirurgen en tandtechnici. Ze blijven hun producten uitbreiden en kijken naar oplossingen hoe de dagelijkse werkzaamheden steeds efficiënter kunnen.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Alphen aan den Rijn. Er heerst een prettige sfeer en jij vindt werken in een team dan ook heel fijn. Een dynamische omgeving waar elke dag anders is. Maar.. wel twee keer per week vers fruit, want gezondheid vinden ze uiteraard belangrijk. Verder hebben ze verschillende laboratoria in Meppel, Groningen, Maastricht en Den Bosch.

Ze zijn goed bereikbaar met de auto vanuit Leiden, Zoetermeer en Den Haag. Je kunt gratis voor de deur parkeren. Er stopt redelijk dichtbij een bushalte waar je nog een aantal minuten moet lopen.

Functieomschrijving

Als administratief medewerker ga jij aan de slag bij een organisatie die gespecialiseerd is in de tandtechniek. Een belangrijke rol, want je bent verantwoordelijk voor de order entry, administratie én back office werkzaamheden. En dat voor een speciaal product, namelijk TrioClear. Je zorgt ervoor dat alles netjes verwerkt wordt in het systeem en behandel je support vragen die uit het lab van China komen. Een diverse rol, want zowel aan de voorkant als aan de achterkant draag je bij aan een complete manier van werken. Ook zorg je voor een correcte manier van verzending zodat de producten netjes bij de klant komen. 

Je bent in staat om verschillende ballen hoog te komen en staat altijd klaar voor de klant. Weet je het antwoord niet, dan zoek je het tot in de puntjes uit. Is er een vertraging met de levering, dan breng je de klant op de hoogte. 

Dit betreft een fulltime functie, maar 32 uur is ook bespreekbaar.

Functie-eisen
  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring, liefst in de richting van orthodontie;
  • Kennis van MS office en Q-bridge;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €2.400 en €3.200 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Contract via Olympia met uitzicht op vaste aanstelling bij de opdrachtgever;
  • Mogelijkheid tot deelname aan bedrijfsfitness en fietsplan;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Uitjes en het vieren van verjaardagen.

Leuke functie he! Reageer via de blauwe knop of bel naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. We beantwoorden graag je vragen!



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Administratief medewerker Olympia 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures