Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Leiderdorp

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is gevestigd in Leiderdorp. Zij ontwikkelen, produceren en leveren vernieuwende scheepsautomatisering, navigatie en elektrische voortstuwingsapparatuur voor alle soorten schepen. De afnemers zijn wereldwijd en bestaan uit scheepswerven, installatiebedrijven en scheepseigenaren. 

De hoogwaardige kennis en ervaring van de medewerkers is de drijvende kracht die het bedrijf vooruit duwt om nieuwe prestaties te bereiken. Op de werkvloer valt de betrokkenheid van het personeel op een mooie manier op, zij houden rekening met elkaar en staan altijd open voor feedback. Er heerst een internationale, informele en collegiale werksfeer. Kortom: een prettige omgeving om in te werken en ze bieden genoeg persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.

Ze zijn goed bereikbaar vanaf grotere steden zoals Leiden, Den Haag, Zoetermeer en Delft. Daarbij is er gratis parkeergelegenheid én nog voor de deur ook.

Functieomschrijving

Als commercieel administratief medewerker ga jij de klant direct helpen met orders en offertes. Je hebt zowel intern als extern contact en hebt veel contact via klanten via de mail. Je bent verantwoordelijk voor het maken van offertes, het opvolgen hiervan en klanten op de hoogte brengen van de status van hun order. Je weet als geen ander om te plannen en houdt het overzicht.

Wat ga je nog meer doen?

  • Je denkt met de klant mee en legt een passende offerte neer op basis van de wensen;
  • Je zet de order in werking en houdt contact met de productie en logistiek;
  • Je verwerkt alles in het systeem waar ze mee werken zoals Exact of Excel.

De afdeling is ook bezig met een ander project, maar dat duurt even. Daarom is jouw hulp hard nodig. Je bent nauwkeurig in je werk en kunt goed zelfstandig werken. Je zal een onderdeel worden van het verkoop team en je rapporteert aan de Sales Director.

Dit betreft een fulltime functie, maar 32 uur is ook bespreekbaar.

Functie-eisen

‘Organisatorisch en nauwkeurig in je werk’

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Administratief én communicatief onderlegd;
  • Handig met computersystemen, bijvoorbeeld Exact of ander ERP systeem;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris tussen de €2.700,- en €2.900,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding, € 0,21 per km vanaf 10 km;
  • Vakantietoeslag van 8% en 25 vakantiedagen;
  • Pensioenopbouw;
  • Uitzendcontract via Olympia, met mogelijkheid tot vast dienstverband bij de opdrachtgever;
  • Flexibele startijden tussen 08.00 en 09.00 uur ’s ochtends;
  • Doorgroeimogelijkheden en het volgen van een interne opleiding is mogelijk;
  • Teamuitjes.

Leuke vacature he! Wij vertellen je graag meer, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Ze zijn hard op zoek dus wees snel.



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Administratief medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures