Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een logistieke functie met voldoende uitdaging? Het werk is een leuke combinatie tussen logistiek en administratief. Je zult deel uitmaken van het Operations team en speelt een sleutelrol in het vervullen van alle klantorders. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouJe bent iemand die goed nauwkeurig kan werken en handig is met computers. Ook ben je verantwoordelijk en beschik je over een beetje technische kennis en gezelligheid. Je vindt het leuk om initiatief te tonen en wilt altijd meedenken. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar het ook wel leuk vinden om in een team te werken. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:
Als magazijnmedewerker maak jij deel uit van het Operations team en speel jij een sleutelrol in het vervullen van alle klantorders. Je zult beginnen met een uitgebreide inwerkperiode van zo'n 3 maanden waarin je meedraait in het team.
Jouw dag zal er als volgt uitzien: Je begint met het bekijken van de planning voor de dag. Je weet welke orders prioriteit hebben en gaat aan de slag om de apparatuur klaar te maken voor verzending. Met behulp van het computersysteem zie je waar jij het apparaat op moet checken en welke documenten bij het apparaat moeten worden gevoegd. Als je klaar bent met je check zet je de order klaar voor de collega die vandaag de Quality Check doet, zodat met het 4 ogen-principe de klant altijd een foutloze order mag ontvangen. Voor de afwisseling houd je je ook bezig met orderpicking en het voorbereiden van retourzendingen. Om 13:00u houdt het team gezamenlijk pauze. Na de pauze ga je verder en als je orders klaar zijn voor de dag pak je pro-actief andere werkzaamheden op. Voor je het weet, is het 16:00u en tijd om de vrachtwagen in te laden met de orders van de dag.
Je gaat werken bij een bedrijf dat een partner is voor klinisch onderzoek die hoogwaardige diensten, apparatuur en benodigdheden levert om ervoor te zorgen dat onderzoek moeiteloos van begin tot eind verloopt. De afdeling waarop je komt te werken bestaat uit 6 fulfilment medewerkers.
sollicitatieKun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | administratief medewerker magazijn |
Startdatum: | 07-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2650 – 2650 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Oegstgeestkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Oegstgeest via Oegstgeestkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Oegstgeestkrant.nl.
© Oegstgeestkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.