Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Leiden

Legger ondersteunende kunstwerken

Onderhoudseisen watergang

Waarom en hoe onderhouden?

Waarvoor wel en geen subsidie

Vergunningen en Waterschapsverordening vanaf 1-1-2024

Waterbeheerprogramma & effect- en middelenmonitor

Meerjarenperspectief & programmabegroting

Planning & Control

Onze missie

Internationale samenwerking

Canon van Rijnland

Uitgelicht

Waterbeheerprogramma & effect- en middelenmonitor

Meerjarenperspectief & programmabegroting

Planning & Control

  • Zoeken , toon zoekformulier , verberg zoekformulier
  1. Administratief medewerker

Locatie Leiden

Sluitingsdatum 1 januari 2024 00:59

Salaris €2826 - 3637

Uren 32 - 36 uur

nog 15 dagen

Niet ondersteunen, maar ontzorgen van onze teams, zodat we bestuurlijke overeenkomsten en onderzoeksopdrachten uit kunnen blijven zetten en aan de afspraken blijven voldoen: dat kenmerkt jou als onze nieuwe administratief medewerker. Van contractbeheer tot coördineren van werkgroepen: in deze functie houd jij je in je eentje bezig met alle belangrijke onderwerpen die bij ons voorbij komen. Word jij enthousiast van een grote hoeveelheid en veelzijdigheid aan werk waarbij je echt iets bijdraagt? We zien jouw reactie graag tegemoet!

Wat ga je doen als administratief medewerker?
Je bent verantwoordelijk voor het registreren en archiveren van bestuurlijke overeenkomsten en het bewaken en signaleren van (experatie)data daarvan. Hierover rapporteer je aan je met als doel dat we voldoen aan onze operationele, financiële en juridische verplichtingen. Je ondersteunt de contracteigenaar bij het communiceren over het contract, het implementeren ervan en met het contact met de diverse partijen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratie van het raamcontract met adviesbureaus waaraan we werkzaamheden uitbesteden op basis van detachering of specifieke onderzoek- en adviesopdrachten.
Jouw 3 belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Contractbeheer voor lopende bestuurlijke overeenkomsten en het administratief inregelen van nieuwe overeenkomsten;
  • Administratie van het raamcontract en de opdrachtverstrekking;
  • Deelname aan verschillende werkgroepen. In de privacy-werkgroep zorg jij bijvoorbeeld dat we voldoen aan allerlei regels en richtlijnen met betrekking tot persoonsgegevens die wij verzamelen.

Het team
Je maakt met 18 collega's deel uit van het team Beleid en Advies Waterketen en Waterkwaliteit (21 FTE) onder leiding van . Je voert werkzaamheden uit voor dit team, maar ook voor de teams Beleid en Advies Waterveiligheid en Waterkwantiteit en de twee teams Proces en Relatie.
"Ambieer je een centrale rol in het team? Dan zit je hier op de juiste plek !" - Cindy Koens, project assistent
Waar ga je werken?
Bij het hoogheemraadschap van Rijnland, het oudste waterschap van Nederland. Vanuit Leiden werken we met zo'n 800 medewerkers elke dag aan droge voeten en schoon water en in alles wat we doen, houden we rekening met de klimaatverandering. Op www.rijnland.net/wat-doet-rijnland kun je daar alles over lezen. Ons moderne en lichte kantoor in Leiden is een heerlijke werkplek met een uitstekend bedrijfsrestaurant, is goed bereikbaar met het OV en er is gratis parkeergelegenheid voor de deur als je verder weg woont.

Wat vragen we van jou als administratief medewerker?
Omdat je veel met verschillende mensen en afdelingen te maken krijgt, is het belangrijk dat je over goede communicatieve vaardigheden beschikt. Vanzelfsprekend zet jij de punten op de i, ben je gestructureerd en werk je efficiënt. Je kunt omgaan met deadlines, hectiek en kunt hierin snel schakelen.
Verder vragen wij:

  • Een afgeronde mbo-4 opleiding;
  • In ieder geval 2 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met contractbeheer;
  • Gewend om in een solistische rol te functioneren.

Hier mag je op rekenen

  • Een jaarcontract met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • Een salaris van minimaal € 2.826,- en maximaal € 3.637,- (schaal 7) bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
  • Individueel Keuze Budget ter waarde van 21% van het totale maandsalaris. Hiermee kun je bijvoorbeeld extra verlofuren kopen, bouwen aan een (nog) beter pensioen of je kunt het laten uitbetalen als loon. Op fulltime basis kun je per maand 27 extra uren kopen;
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en daarom bieden we je een persoonlijk opleidingsbudget van € 6.000,- voor 5 jaar;
  • Een werkweek van 24 tot 32 uur per week waarin je in overleg met jouw leidinggevende zelf kunt bepalen op welke dagen je werkt en hoeveel uren je per dag maakt.

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Timon Rammeloo (adviseur recruitment) bereikbaar via of via .
Procedure
Het eerste gesprek is met de beleid en advies waterketen en waterkwaliteit en de adviseur recruitment, en vindt plaats op donderdagmiddag 11 januari. Het tweede gesprek is met de beleid en advies waterkwantiteit en waterveiligheid, en project assistent, en vindt plaats op donderdagmiddag 18 januari. Beide gesprekken vinden plaats op ons kantoor in Leiden.

Functie:administratief medewerker
Startdatum:16-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2826 – 3637
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hoogheemraadschap van Rijnland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Oegstgeest
  2. Administratief Medewerker Hoogheemraadschap van Rijnland 16-12-2023

Bekijk ook andere vacatures