Vacature Administratief medewerker Crediteuren

Administratief medewerker Crediteuren in Alphen aan den Rijn

Functieomschrijving

Weet jij het overzicht te houden? Planmatig en ook nog eens goed met cijfers? Check! Wij zoeken een alleskunner op gebied van crediteuren in Alphen a/d Rijn. Lees snel verder!

wat bieden wij jou
  • € 2500-€ 3400 bruto per maand obv 40 uur per week
  • uitzicht op een overeenkomst bij de opdrachtgever
  • 32 - 40 uur per week
  • Alphen aan den Rijn
wie ben jij

Jij bent iemand die de kneepjes op gebied van crediteuren inmiddels wel kent. Je hebt dan ook in de afgelopen 15 jaar minimaal 4 jaar ervaring als het om crediteuren gaat. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal vloeiend en kun je je tevens wegwijs maken in het Engels. Tevens is het fijn als je bekend bent met MS Office.

Je beschrijft jezelf als iemand die nauwkeurig te werk gaat en een oog voor detail heeft. Daarnaast kun je goed zelfstandig werken en ben je assertief en dienstverlenend wanneer je in contact staat met leveranciers.

wat ga je doen

Als administratief medewerker crediteuren ben je verantwoordelijk voor allerlei administratieve taken op gebied van crediteuren. Denk hierbij aan tijdige betalingen en het geven van opvolging bij alle inkomende facturen.

  • Het verwerken van een inventaris en niet-inventaris gerelateerde facturen;
  • Zorgdragen voor het goedkeuren van facturen en het boeken op juiste kostenplaatsen;
  • Het oplossen van discrepanties tussen facturen en orders;
  • Het contact met leveranciers inzake facturatie en betalingen;
  • Betalingen en rapporten voorbereiden;
  • Goedkeurings- en betalingsinvoer voor onkostennota's;
  • Onderhouden van grootboekrekeningen.
waar ga je werken

Je gaat aan de slag op de Finance afdeling van een bedrijf die actief is op gebied van distributie in de vliegtuigindustrie. Het team bestaat uit een finance manager, 2 medewerker crediteuren, 2 medewerker debiteuren. Het kantoor bevindt zich in Alphen aan den Rijn. Je werkt nauw samen met het kantoor in het Verenigd Koninkrijk.

sollicitatie

Ben jij degene die het team bij dit bedrijf gaat versterken? Solliciteer snel!

Heb je een vraag, bel of mail ons gerust via de onderstaande contactgegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Boekhoudkundige medewerkers
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3400 – 3400
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via markt.alphen@nl.randstad.com of 0172 428 420. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Oegstgeestkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de oegstgeestkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures oegstgeest
  2. Administratief medewerker Crediteuren Randstad 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures